.

Sabtu, 5 Ogos 2017

SOLAT SONGLAP






SOLAT 

SONGLAP

kalo yg ajar solat ini pun songlap 10k, kalo tak solat agaknya berapa disonglap..ini la islam versi ckp tak serupa bikin..cakap berdekah2 tp berak dlm jubah..ckp anti amerika, tp makan kat McD halal jakim..ini la ajaran muhammad bin abdullah yg hebat..cakap tak serupa bikin.. 
on REZEKI DEDAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:21 PM



------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hati2 sikit cakap bro. Yg bersalah bukan muhammad saw tp spt yg ko kata .......yg cakap tak serupa bikin

Tanpa Nama berkata...

Kau ni kapir ke Muslim ni??, kau nak menghina orang lain kau kaitkan ajaran Muhammad bin Abdullah !! Manusia songlap 10k tu sama taraf dengan kau, mungkin kau lebih teruk ..

Tanpa Nama berkata...

versi "ckp tak serupa bikin" dah ketinggalan zaman beb....

zaman baru pakai "ckp tak serupa biRkin"

baru SHOCK dengar sikit

wakakakaka

Nol berkata...

Ni org kne mengucap balik. Selawat byk2. Nabi hanya pesuruh allah yg menyampaikan ajaran islam. Baik mcm mana pon si bapak, bkn tanggungjwb bapa kalau anak lakinya yg dewasa merogol pompuan. Istiqomah wasatiyyah si bapa, bkn salahnya jika bininya bela hantu utk dpt berlian nilai bilion. Ulama sibapa, bkn salahnya jika si anak pkai kete mini coop or go to hellfire. Sesopan mana pon ajaran hindu, bkn salah kristian kalau buddha membunuh islam. Smua yg baik dtg dr maha esa. Yg buruk terbukti dtg dr ko dan ko lagi kau yg maha cibai.

noname berkata...

aik nape name nabi muhammad saw pulak kau seret? pekare sensitif jgn bt main'2, hati'2 sdre. allah tlh beri jaminan yg nabi muhammad itu maksum bkn spt manusie biase.