Khamis, 21 September 2017

BANJIR TANDA TANDA





JIKA BANJIR

DI KELANTAN

TANDA PARTI

ISLAM PAS

AKAN 

LINGKUP

KAH KAH KAH


Har Har Har.. kejut ambo...

Petua, pedoman yg dikeluarkan oleh agamawan2 tersohor PAS ini telah merisaukan yg tidak sehaluan dgnnya di seluruh negara.

Jika berlaku banjir besar di sesuatu kawasan itu, alamatnya bakal ditawan oleh lobai2 tersohor..

Harap pemimpin2 tertinggi PH dapat buat persediaan bg mengelak berlakunya banjir besar kelak..




Dave Taylor Dulu sarawak banjir besar,satu kerusi pun PAS tak menang,ada yg hilang deposit lg tu....hahahhaa
Reply
94
9 hrs
Manage
Erul Mizuary Seorg Sultan mengambil seorg Ustaz menjadi menterinya.
Maka diberi istana,
Gelaran,
...See More
Reply
62
8 hrs
Manage
Ah Shin Parti politik orang cakap pasal ekonomi, isu rakyat. Ini bukan, parti sesat ini cakap pasal agama , pasal hujan dan pasal beer festival. Yang pelik tu macai sokong juga. Tak ada otak ke atau memang dilahirkan bangang?
Reply
35
9 hrs
Manage
Jowhar Ali The only reason pas wins few seats is because of pakatan rakyat other wise there are nothing and with hadi's mentality pas is going to loose kelantan
Reply
14
9 hrsEdited
Manage
Fahmi Iskandar Kahkahkah..ni lebai lahabau punya tilikan.ribut melanda jemaah haritu tanda apa pulak? Kahkahkah..



-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takyah la marah2..setiap kali ust2 ustazah2 parti syurga ini berbicara, pastinya mjd lawak jenaka..sb apa? sb mrk ckp tak serupa bikin..mereka tak pernah fikir apa yg diorg ckpkan..barangkali amanat itu pun dibuat bukan dlm keadaan berfikir dan ada daya kesedaran, daya kasyaf pandang jauh akan akibatnya..dpt plak pegikut yg setia tanpa fikir, maka senang la dibawa mati..izin allah juga maka najib serahkan duit kwsp kpd presiden kafir taghut presiden namrud..god bless amerika..oleh itu mari la kita berhijrah dari malaysia ke amerika..dgn boeing baru, tiada masalah penerbangan langsung dari kota bharu ke mekah singgah di amerika..

Tanpa Nama berkata...

Korang jangan ketawa besar cepat sangat. Nanti tergolek malu sendiri. Orang bijak pandai amerika (ehem, aku la tu) dah bagi pesan azimat, hero yang ketawa kemudian, yang akan kaut semua habuan. Kalau korang tengok perkembangan politik terkini secara global, bukannya sempitkan sudut pandangan korang hanya pada politik kedai kopi malaysia je, korang akan nampak betapa parti pas sudah matang hingga pucuk pimpinan mereka dah tumbuh pesat hingga tahap global. Haji hadi sudah diiktiraf sebagai ulamak sedunia. Presiden pas itu juga telah dibawa bersama oleh najib ke pentas dunia berjumpa presiden amerika lalu donald trump terpegun terus masuk melayu. Dan bila seorang dari pemimpin tinggi parti pas kata banjir besar petanda pas akan menang dan tawan negeri itu, pulau pinang tu cuma kiasan kecil mereka saja, sebab sifat ulamak syurga dalam jiwa mereka menjauhkan diri dari bercakap besar. Yang korang tak tau, sebenarnya ayat itu bersifat jauh lebih besar, lebih tinggi, iaitu parti pas akan menawan dan menang pilihanraya di texas amerika setelah petanda banjir besar di bandaraya houston baru ini!

Tanpa Nama berkata...

Banjir tu isyarat pas akan menang besar???. Maknanya parti pas ni bawak malapetaka. Oittt! Elakkanlah pembawa malapetaka ni, kita humban dlm laut cina selatan buat makanan ikang dan soton!!!

Tanpa Nama berkata...

Banjir kt kelantan ertinya ularmak rembat balak, kasi gondol kah kah kah