Jumaat, 29 September 2017

DI MAHKAMAH






BILA LU 

BACA INI

GUA UDAH DI

MAHKAMAH

PUTRAJAYA


Tian Chua: Saya sedia ke penjara

Naib Presiden PKR, Tian Chua bersedia untuk dipenjarakan menjelang rayuan terakhirnya terhadap hukuman penjara dan denda RM1,000 kerana melanggar arahan polis pada tahun 2012.
"Tak ada apa yang perlu dibimbang, saya fikir saya akan dipenjara esok.
"Saya sudah bersedia untuk ke penjara," kata Tian Chua kepada Malaysiakini ketika dihubungi menjelang keputusan Mahkamah Rayuan esok.

SETIA

KAWAN

DENGAN

BEKAS

TEMAN SEL

KAH KAH KAH



--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku sebagai juruprihatin pada keterpenjaraan jasad tian chua menghadiahkan senandung seloka untuk dia cuba hafal dalam 30 hari merengkok, sebagai program pendidikan percuma dari aku bagi tian chua belajar benda baru:
Oi tian chua!
Lu lupa ka lu cina?
Lu pendatang di malayxia!
Lu talak ada apa yang istimewa,
Lu tak layak demo di dataran merdeka!
Lu rasa sekarang duduk dalam penjara!
Lu ingat jadi YB lu ada kuasa?
Lu boleh bikin suka suka?
Lu lupa ka lu cina?
Oi tian chua?
*ulang dari mula selama 30 hari.

Tanpa Nama berkata...

Boley jadi lirik bikin lagu nih... Kasi rock sikit. Bila tang kuasa tu siap sound effect bergema sekali dengan guruh dan halilintar macam malam parti pas huhuhu - terngiang sora ramli sarip nyanyi hei orang kota, kamu sudah lupa?!! lebihkurang gitu la