Jumaat, 8 September 2017

GEMOK MAKAN MEMBABI






GEMOK
Kalau konek pendek dan kontot, tu Allah punya kerja. Tapi badan macam tempayan budu, jangan salahkan Allah. Semua bangsa di dunia ini berhujah yang perempuan yang gemuk tu kerjanya cuma makan, tido dan berangan2nya. 

MAKAN

Nak berjalan setapak malas. Kata orang Melayu, mimileh isteri, pileh yang sedang2. Budan yang gemuk itu banyok ayor, banjir tilam dan cepat game. Yang kurus merengkeh, pun jangan. Banyak penyakit dan frigid. Ada ulamak kata Nabi Muhammad telah ceraikan talak satu dengan Hafsa yang size badannya XXXL, tetapi rujuk kembali apabila Hafsah banyak berpuasa dan bersolat malam. 

MEMBABI

Orang2 PAS dah amalkan sunnah ini belum? Tanda sayangkan nabi, sayang sunnahnya, antum kena pileh, buktikan yang antum sayangkan Nabi, ceraikankan bini2 antum yang dah macam "the walking wrapped jack-fruit". Janganlah antum sayangkan isteri antum melebihi Allah dan Rasulnya. 
on MEMBABI JANGAN SALAHKAN ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/8/17




-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lahanat u oul membebel ngumpat mendapatkan noda kering sianla dia yang dikutuk bagai makluk terkutuk.Orang gemuk permukaan bibir Vigina Kecil maka tak perlu tote 5'"inch cukup sekadar 3'5inch lelubang Faraj pendek Orang kurus permukaan viginanya panjang permukaan bibir lebar perlukan 5'7inch baru senak itu satu fackta bukan awawta Orang gemuk banyak kelebihan romantic bila diranjang tercium sekitar leher terkemut dipuki terclimax2 takde lehir dagupun moleh,bila pasangan gemuk takan berlaku pembaziran lauk pauk didapur sunyi sepi tak besisa.. Orang gemuk seorang yang bijak dan strategies wai woy!! So Please jangan kutuk orang gemuk itu itu itu itu itu citarasa gwa.. Haramjadah tukartiub nib.

Saiful berkata...

Rosmah ka Irma.. Nak sampai us.. Ikut
Florida

Tanpa Nama berkata...

bro tt..mengikut pandangan kasyaf lagi mumtaz para sufi, ada 3 perkara yg dpt dijelaskan dari gambar first lady of malaysia itu. yg pertama adalah raut wajahnya seakan2 wajah arwah altantuya ketika mencapai umur tua, yg kedua adalah mengenai anting2 telinga yg berwarna biru-persoalan timbul :berapakah harga anting2 itu?bagaimana mana rosmah beli?di chow kit ke petaling street ke..dan yg ketiga adalah rantai leher..andaikata rantai leher itu berat maka rosmah suami najib wajib memiliki badan yg sado dan sasa..kalo kurus kering mcm siti hasmah atau wan azizah, mana mungkin bole larat membawa rantai yg berharga lagi berat..lu tak caya, lu tanya kak ijat, betapa beratnya ketika diletakkan kayu dileher utk dijadikan kenderaan saparti dulu kala..