Jumaat, 8 September 2017

MEMBABI JANGAN SALAHKAN ALLAH





BADAN

TEMPAYAN

JANGAN 

SALAHKAN

ALLAH

Satu aku nak nasihat kepada komen orang ramai...kalau boleh elakkan komen fizikal seseorang itu. Tubuh badan kita ni adalah kurniaan allah. on BUKAN TEMPAYAN
Publish | Delete | Spam
Bandan mulia
at 4:13 PM



------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau konek pendek dan kontot, tu Allah punya kerja.

Tapi badan macam tempayan budu, jangan salahkan Allah.

Semua bangsa di dunia ini berhujah yang perempuan yang gemuk tu kerjanya cuma makan, tido dan berangan2nya. Nak berjalan setapak malas.

Kata orang Melayu, mimileh isteri, pileh yang sedang2. Budan yang gemuk itu banyok ayor, banjir tilam dan cepat game. Yang kurus merengkeh, pun jangan. Banyak penyakit dan frigid.

Ada ulamak kata Nabi Muhammad telah ceraikan talak satu dengan Hafsa yang size badannya XXXL, tetapi rujuk kembali apabila Hafsah banyak berpuasa dan bersolat malam.

Orang2 PAS dah amalkan sunnah ini belum? Tanda sayangkan nabi, sayang sunnahnya, antum kena pileh, buktikan yang antum sayangkan Nabi, ceraikankan bini2 antum yang dah macam "the walking wrapped jack-fruit". Janganlah antum sayangkan isteri antum melebihi Allah dan Rasulnya.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini bukan cecair silikon.. Serum... Atau stalakit stalagamit punya efect di dagu leher dio ni... Ini dah mcm disuntik dgn cecair berlian je ni... Patut tak jumpa.. Dah jadi kulit muko ruponyo... Kakakkakaka..mampuihlah.. Jadi mami ni kalau go.... Kakakakakakka

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah.. hotok pun wahyu Allah gak ka? Kalo ko hotok, biarkan saja hotok di badan. Itu wahyu Allah. Jgn ada sesape komen pulak ya.

Merembat duit pun wahyu Allah gak. Bubuh ulamak setepek, wahyu Allah selaluh..

Sonang jo nak bodohkan Bani Meloya ni. Tempek ayat2 agama sikik, langsung jadi kepalabutuh trus. Kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

caya bro tt..lu letak je gamba rosmah ni maka meluap2 marah dan benci la warga tukar tiub ..ini terbaik bro..timbulkan lagi kebencian kpd muka2 sang perompak duit rakyat..ini gambar diet yg terbaik, ini gambar terbaik diletakkan dlm jamban agar hilang selera onani, letak di gunung maka gunung runtuh, letak dilaut maka laut gelora memuntahkannya semua..pendek kata, seantero dunia menyampah dan mahu menajatuhkannya..bak kata yb, najib jantan suwey..suwey dpt bini membadak peluk rakyat, suwey sb poenyedap cantik mati dibom, suwey sb anak dlm perut sentiasa menhantui..dan malaysia suwey sb jadi malayxia, maka sia2 la ada komando2 yg cekal, kental tahan lasak tp kalah sb negara sudah dijual..