.

Khamis, 14 September 2017

KITA BANTU AMERIKA





KITA

Tak pe lah minyak naik .. tak pe lah tak de subsidi, walau pun subdidi ni hak kita sebagai pengali minyak .. tak pe lah kita kena GST. Kita kompol semua pitih ni, kita bawak ke Amirika, mereka lebih memerlukan. 

BANTU

Ingat kata Ostat, pitih yg ada dlm poket kita mungkin bukan kita punya. Pitih yg ada dalam masjid ini pong bukang masjid punya sebab lps ni kena serah pada Ostat sebagai upah ceramah.

AMERIKA

 Kalau Amirika kita bagi pitih, Rohinga bagi tak .. oh ye lupo lak, kan kito dah bagi tunjuk perasaan kat duta Myanmar ari tu. 
on HARGA MINYAK TERUS NAIK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/14/17





-------------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro..bagi bole bagi..tapi tinggal kan la sikit tuk Jamal the Hammer..
kang tak pasal molotup kepalo !!?;$