Selasa, 31 Oktober 2017

ACAN ACAK DAN GERTAK









ACAH2

GERTAK

KAH KAH

KAH KAH


Peguam negara masih tunggu Raja Petra minta maaf

PEGUAM Negara, Mohamed Apandi Ali masih menunggu permohonan maaf daripada Raja Petra Kamaruddin sebelum meneruskan tindakan menyaman penulis blog itu yang didakwa menfitnahnya.

Bagaimanapun, beliau tidak memberi tempoh secara khusus tetapi menegaskan tidak akan menunggu lama permohonan maaf daripada blogger tersebut.

“Saya tunggu dia minta maaf, kalau masih tidak, saya akan saman. Saya tidak tahu mengapa dia letak nama saya. Saya  tidak kenal dia. Kita bercakap mengenai reputasi saya di sini,” kata Apandi pada sidang media di Putrajaya hari ini.

NAK SAMAN

BUAT CARA

NAK SAMAN

RAJA PETRA KATA

PAK PANDIR

MAKAN DUIT

KONGSI GELAP

KAH KAH KAH

GILA RAJA PETRA

PANDAI BUAT

KESAH CINTA

KAH KAH KAH



------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nanti dia saman hari ahad...kalau orang tanya ahad bila....sampai keluar akta hari ahad hari orang bekerja baru boleh saman....

Tanpa Nama berkata...

Itu ayat orang politik tu. Sebab pa pandir dulu pun orang politik. Ayat tu maksud tersirat dia adalah kau jangan ambik maso lamo sangat karang fiksyen volume 2 yang membersihkan semula nama aku, lamo sangat nanti ramai yang terpercaye apa kau tulis dalam volume 1 tuhari! Cepat siapkan volume 2 tu dan tulis kau mintak maap kat aku, kalau tak aku suruh bos kasi stop kau punya elaun bulanan!

Tanpa Nama berkata...

tengah kumpul donation lar!


tarak cukup donation untuk saman...
saman kat UluKelang cukup
tapi
saman kat YouKay, memang tarak cukup....


bole bagi donation, okey?

p.s. u help me, i help u lay......?!?!?!

Tanpa Nama berkata...

apa nak kecoh oit...Ag makan duit dari kongsi gelap? tuan haji bekas igp islam pun makan duit judi gopi..haji menteri2 umno pun makan duit gangster samseng sb yg gangster itu adalah pak2 menteri itu sendiri..kalo hadi bole makan wang curi 1mdb, inikan pula islam yg bukan ahli dlm quran dan hadis..