Isnin, 13 November 2017

KENCING SEDAP DI BALI






KENCING

SEDAP

DI BALI

Peguam Negara arah siasat lagi kes ketua SPRM, kata KPN


POLIS meneruskan lagi siasatan terhadap Ketua Pesuruhjaya SPRM Tuan Haji Dzulkifli Ahmad yang dituduh menjalin hubungan sulit dengan isteri orang, selepas diarahkan oleh Peguam Negara untuk menyiasat lagi kes itu.

Ketua Polis Negara Tuan Haji Mohd Fuzi Harun berkata polis sebelum ini dua kali menyerahkan laporan siasatan kepada Pejabat Peguam Negara tetapi ditolak dengan arahan teruskan siasatan.

Laporan siasatan pertama dihantar ke Pejabat Peguam Negara pada 17 Oktober manakala yang kedua pada 30 Oktober, kata Fuzi.


INI 

MACAM

NAK BUAT

DEAL

KAH KAH 


------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KP SPRM tu sebenarnya nak korek maklumat rahsia besar yang ada dibawa oleh bini orang tu. Tak boleh didedahkan kat Malaysia, amat bahaya! Hanya di Bali saja yang selamat. Jadi, bini orang tu bawalah maklumat rahsia itu ke Bali untuk diserahkan pada KP SPRM tersebut. Untuk mengelakkan drp dikesan orang, maka disembunyikan maklumat itu di celah pukinya di sebalik kelentit. Itulah sebabnya, KP SPRM berusaha untuk mendapatkan rahsia tersebut. Sekian laporan dari bilik berita PRDM.