Selasa, 21 November 2017

KHAIRY TAKUT NAK KOMEN HAL 1MDB








PELIK


Khairy kecam PM Singapura tuduh Malaysia main politik isu Batu Puteh

 | November 20, 2017
Ketua Pemuda Umno itu berkata bukti baharu mengenai Pedra Branca ditemui tahun lepas dan tiada kaitan dengan PRU yang hampir






PETALING JAYA: Ketua Pemuda Umno Tuan Haji Khairy Jamaluddin hari ini mengecam komen perdana menteri Singapura yang mengaitkan usaha Malaysia untuk menyemak semula keputusan Mahkamah Keadilan Antarabangsa (ICJ) menyerahkan Pedra Branca, atau juga dikenali Pulau Batu Puteh, kepada republik itu.
“Memang mudah untuk meraih sokongan politik dengan membuat tuduhan kepada negara lain seperti mana yang dibuat Lee Hsien Loong dengan kenyataan beliau ini yang dibuat semasa konvensyen parti PAP.




SIBUK

HAL

BATU

PUTEH

TAPI

SENYAP

HAL

1MDB


-----------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Apo nak risau Tuan Haji KJ. Kamu risau ko atau nak alih kes. Tuan Haji tak risau ko Pulau Forest City di bagi pado Chino Merah secaro pogangan bebas. Tak risau ko tanah Sg.Bosi disorah pado Chino Merah. Pulau Batu Puteh tu bosar sikit dari kolontit jo .. apo nak risau .. dah chilako tu, chilako gak.

Tanpa Nama berkata...

si bahalol ni dari kerabat mana?

sebelah kerabat bik mama
ke
kerabat si mongol?
ke
kerabat si TeeDoor

botoikah lepasan dari COCK-FORD?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

nampak bangang ajer...............

bole 🔨 kepala ni tak?
MAO mohon dulu sebolom 🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨!
mungkin 'tin kosong' jugak!