Jumaat, 3 November 2017

PAK PANDIR SAMAN RAJA PETRA





 BILA PAK PANDIR
12 April 2017 Polis telah kemukakan kertas siasatan 1MDB kepada Jabatan Peguam Negara, kata Ketua Polis Negara Khalid Abu Bakar. 16 Jun 2017 Peguam Negara Mohamed Apandi Ali berkata, tidak ada bukti dari mana-mana penyiasatan yang dijalankan oleh agensi-agensi penguatkuasaan undang-undang bagi pelbagai bidang kuasa menunjukkan adanya penyalahgunaan wang daripada 1MDB.

 NAK SAMAN

 22 Oct 2017 Dakwa artikel fitnah, Apandi timbang saman Raja Petra. 24 Oct 2017 Apandi arahkan polis membuka semula kes 1MDB. Saya boleh kata dalam 25 hingga 35% yang saya kurang puas hati dalam laporan tersebut, cuma yang saya boleh cakap ada bahagian yang kurang bukti. 

 RAJA PETRA

Ok. Adakah senario A: Rpk rasa dia akan dikurang tahap kepentingan dan/atau dikurang elaun sokongan, jadi dia guna taktik ugut bongkar rahsia apandi (perkara sebenar, mungkin ada tokok tambah) supaya apandi desak bos untuk bela rpk secukupnya dengan itu rpk akan jadi budak baik tak lagi berdecit, maka cara apandi nak bagi bos buat begitu ialah on 
PAK PANDIR BERI AMARAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17





----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang bagi duit HARAM PENYAMUN @LANUN YANG TERIMA DUIT HARAM MAT SALEH CAMPUR MELAYU @BAPAK AYAM PENYEBAR FITNAH TERBILANG YANG HIDUPNYE SAMPAI MATI MAKAN DUIT HARAM.MAT SALEH MELAYU NI HIDUP MEWAH HASIL DUIT HARAM DGN FITNAH DAN UGUTAN YG DIA LAKUKAN.JANGAN NANTI NAK MENGADAP MALAIKAT MAUT BARU NAK TAUBAT DAH LAMBAT BRO.

Tanpa Nama berkata...

satu hari sebelum genap tujuh tahun?!

Tanpa Nama berkata...

tiada sesiapa akan kesian terhadap pak pandir ni.... dia tak berhati perut mengarut ttg kecurian 1mdb.... memang derhaka terhadap negara dan rakyat... tunggu je waktu makin hampir rakyat humban dia kat hotel sg buluh nanti...