.

Selasa, 14 November 2017

POLITIK MATANG








POLITIK MATANG

JADI TUNGGUL

FACE BOOK

Tidak peka dengan ekonomi rakyat 
11 ahli parlimen Pas berkecuali bajet 2018.
YB tunggul kayu, 
lebai tunggul hanyut.

Mohd Uzair Che Lah Ari tu rafizi kata apa x tau dlm rtm ari tu berkenaan bajet..

Reply12 hrs
Manage
Mujahid Siber Suka hati PAS le nk berkecuali atau tak pun..yg kau susah hati sangat pasal apa....nk kluar status pn yg cerdik2 la sikit..jgn jd lebai dap yg bangang...hihihi

Reply
2
12 hrs
Manage
Mujahid Siber Bajet , PAS Berkecuali Lagi
idris Hj Ahmad
Naib Presiden PAS
...See More


Reply
3
12 hrs
Manage
Md Ghazali Abu Sari Ape kate mike Mohd Mudzaffarudin Radzibertanding PRU 14.....baru bolih UP

Reply12 hrs
Manage
Amri Mat Saaid Yg tentang bajet tu..terima ke tolak bantuan utk kawal banjir 1 bilion ringgit.

Reply
1
11 hrs
Manage
Norbidawimunir Arshad Udah betoi pendirian PAS, dia bkn join PH....dan bkn penyokong BN.

PAS politik matang.


Reply
1
10 hrs
Manage
Norbidawimunir Arshad Mintak ahli2 PAS semua bangkit, banta penyokong PH smpi rapat ke dinding....

Reply
1
10 hrsEdited
Manage
Sesumpah Pink Hj din Meni Kate jgn terlambat CPT2

Reply5 hrs
Manage
SyedMazni Sar mmg le megat , takut jd cam kat penang .
toyak pukol 3 pg.
org lain semua salah tp bila kena batang idung sendiri.....
...See More
Rosli My Dah termakan dedak habis tergadai semua

Reply
1
4 hrs
Manage
Mohd Mudzaffarudin Mohd Radzi JANGAN UNDI MEREKA LAGI 

Kesemua wakil rakyat Pas yang hadir ke parlimen mengambil sikap berkecuali dalam pengundian bajet 2018, menentang tidak menyokong pun tidak. Untuk apa mereka berada dalam dewan kalau hanya untuk berkecuali. 
...See More


Reply4 hrs
Manage
Shaharudin Matdin Politik matang..Tiada pendirian..Tiada hala tuju..

Reply
1
3 hrs
Manage
Amri Mat Saaid Bantah..tapi terima peruntukan..ada pendirian..hi hi

Reply3 hrs
Manage
Md Ghazali Abu Sari Rasanya geng yang tidak menyokong budget akan boikot semua perntukan yg telah dibuat.....jika itu lah pendirian yg dizahir kan.... takgitu sdr Mohd Mudzaffarudin Mohd Radzi

Reply2 hrs
Manage
SyedMazni Sar teman setuju sgt yop zali
penang jgn ambik apa juga bajet yg dibentang sebagai tanda bantahan..
ada bran?????...

-----------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ulasan2 bengap dan tak matang para walaun. Lebih baik pas sokong sj drp berkecuali. Jk tak sokong nanti tak boleh terima peruntukan kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tt kau tolong copy paste komen aku ni kat fb tu sebagai satu komen kat situ... Ramai sangat manusia tak cukup akal yang menelanjangkan kelemahan pemikiran otak mereka. Kalau pasukan bola malaysia lawan pasukan kim ju on berkesudahan 0-3, atau berakhir dengan 2-5, atau 3-4, atau 99-100, keputusannya tetap malaysia kalah, walaupun ada menjaringkan banyak gol. Kalau graf spm bahasa inggeris ditetapkan 90% ke atas a, maka bila cucu kau dapat 95 dia dapat gred a, anak jiran kau dapat 90 pun sama gred a, dan adik aku dapat 100 pun sama gak gred a. Janganlah minda tu sempit sangat tok oi! Kasi buka luas sikit. Masih nak aku terangkan apa kena mengena 2 contoh yang aku beri dengan apa yang dimaksudkan dengan membantah/ menolak belanjawan 2018 tu???

geli hati berkata...

Addy Weng ponteng lagi untuk undi bajet di parlimen. Agak-agaknya bahalol-bahalol marang masih lagi ke nak lantik dia jadi wakil kepada rakyat. Makan elaun MP dan Adun dengan cara tidak bermoral...sama taraf menipu dan mencuri. Halal kah elaun yang di cekik tu. Kalau orang marang berkepala hotak...fikir-fikirkan lah.

noname berkata...

bongok punye walaun .. ikut kate walaun pe mcm kerajaan pusat jg xpyah la nk pi kutip gst drpd mereke'2 yg mbantah bajet ..