Sabtu, 4 November 2017

SPR ALAT NAJIB











BERAPA

KALI NAK

BERITAHU

SPR INI

ALAT NAJIB

Kem tentera belum siap tapi 1,079 pengundi didaftarkan


POLIS dan peguam negara perlu menyiasat pendaftaran pengundi yang terdiri daripada 1,079 anggota tentera dan pasangan di sebuah kem tentera yang masih belum siap di Johor, kata Bersih.

Bersih berkata perkara itu perlu disiasat di bawah Seksyen 3(a) Akta Kesalahan Pilihan Raya 1954 kerana kesalahan penipuan pendaftar pemilih.


KALAU UNDI

BOLEH MENGUBAH

APA APA

UNDI ITU

AKAN 

DIHARAMKAN

MUSTAHIL TAK

FAHAM FAHAM


--------------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apenibro berita basi yang menjaga kepentingan negara kerajaan dan kerajaan itu parti cap kapal layar spr sprm pdrm Pegram hakim dan semua jabatan diwawah kendalian kerajaan itu pekakas alat alatan jadi pabila jabatan kerajaan menyiasat jabatan kerajaan kerajaan di bawah kendalian kementrian kerajaan akan serba tak jadi.. Ye diakui ada tangkapan berupa Salah laku Salah guna kuasa tapi tangkapan itu hanya pada individuals yang tiada kepentingan yg diangap sampah dan sampah ini perlu ditangkap agar menjadi tajuk tajuk Utama media massa kini sebelum pru14 dan strategy kerajaan Berjaya dgn baik.. Selain Wang Rakyat perlu dihiburkan dgn berita berita sebagai halwa talnovela perlu ditayang tv1 tv2 tv3 alhijrah juga alat ngo ngo perlu digerak dgn segera bekas polis pencin sesuatu inspiration sebagai membalas budi ppim ayahda kekanda superb hiro yusuf azmi juga alat digerak oleh juga tangan goib dan tangan goib itu digerak oleh suara wahyu dari Alam goib.. Maka terciplalah 9 Naga dan 9 Naga bukan India tapi China sebab China sinonim dgn Naga.. Secara halus telah mengherdik kaum China sebab persatuan China kuat membatu kaum China diwaktu yg Sama kerajaan menjalin hubungan dgn indo China ini serampang dua Mata setakat ini sya dh kata strategy unmo merancang dan merancang dan satu Ketika pembangkang akan lumpuh belanjawan yg Baru diumum juga ada kelemahan Dan telah menyerang pembangkang..ini kerana hanya mengulas tentang untung rugi Dan kaum India telah mendapan kepentingan pengundi India kebanyakannya lalang ini satu kelebihan umno.. Infrastructure pakatan perlu dimusnahkan.. Kita kembali kepada 9 dragon dan politicsan Dan penguasa masing masing menjaga kepentingan Dan jika wujud 9dragon dilenyapkan seketika.. Ini semua strategy in political Malaysia juga berlaku dimana mana didunia.. Do you understood

Anak kota belud berkata...

Kalo undi boleh ubah sesuatu sudah lama pilihantaya diharamkan sama erti dgn kalau budak itam boleh ubah port dickson sudah lama budak bugis sorang tu diharamkan.....hehehehehehe

DatoPidi berkata...

Nak menang kena la pandai menipu.
Kalu hang nak jadi skema sangat pi jadi pak lebai p@$$$$$$$ duduk surau sambil berzikir dan berzakar panjang panjang

Tanpa Nama berkata...

Alo dato, lebai zaman sekarang pun dah pandai menipu laa. Mulut kumat kamit nampak mcm berzikir, rupa2nya dok kira dedak.