Rabu, 1 November 2017

WAK HILANG KE MANA?







TENGAH ENTOT
Keh keh keh keh....dia tgh entot daaa.... 
on MAT ENTOT DAH LESAP
Anonymous
on 11/1/17




CARI JO HIGH

sedang intip lubang baru? sudah trans far? tukar muka baru - ke tukar ke pantat baru? masih cari jo lo? tengah cari jo hi? untuk KABBERUP kes jo lo? tak mungkin pecat! tunggu ajer, lepas tu NFA, lepas tu OSA, lepas tu tutup kesbiasa lar......... on MAT ENTOT DAH LESAP
Anonymous
on 11/1/17



KONTOL BEREHAT

Allo TT, assalamualaikum.. ini gua la TT. SPRM KP. Hang apahal kacau kontol gua dok berehat ni? Xder mender pun kes ni. AG and the geng dg kowtim baik2 kes gua. Ini mcm 1mdb jugak, sumer bersey kasi clean jugak. Gua cuma kene buasir jo sikik itu jubo sana. Skrg gua berehat sama itu Nabi Khidir. Jika sumer cantik dok ada, baguih kowtim sumer, gua rembat balik mcm biasa. Takkan lu xtau ini BN punya stylo la. on MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
KP SPRM
on 11/1/17




BOS ARAH 

DENDIAM

Bos suruh dok dendiam dalam mode ghaib dulu biar kehangatan sore dihembus berlalu oleh bayu timurlaut supaya tidak terjadi insiden 1,001 soalan yang bakal dipanah dan dibedil dari kiri dan kanan tidak terpercik terpalit sama pada 1mdb, mo1, bos, felda, altantuya, dan dan... on
 MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17

----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wak nak tanya siapa kasi bocor rahsia Wak di Bali? Bugis ke? Mamak ke? Jawa ke? Banjar ke? Tokong ke? Supir baru Ghani Patail ke? Janda Najadi Ambank ke? Ex awek Teoh Beng Hock ke? Sirul pembunuh tanpa motif Altantuya ke? Rahsia Kamasutra Wak dari Bali patut nggak bccor. Ini Wak rasa misteri penting. Wak nyorok di mana korang tak payah tau. Hahahaha...

Tanpa Nama berkata...

Wak ber bulan maduuuu daaaa... edah dah abis, cerai sudah maaaa. Babay...wa Sambung ennnntooottttttt..,ya bedal bedul ha ha ha