Jumaat, 15 Disember 2017

MEK DOGAL JUAL RACUN







MEK DOGAL
Kalau aku tak boikot mcd sebab aku syak dia pro israel (dari segi derma kewangan) pun, aku tetap boikot mcd sebab perut aku tak setuju dengan bahan burger dia (lettuce dia tak segar, tapi paling teruk bigmac dia bikin stomach upset!) 

JUAL RACUN

dan hakikat french fries tu sangat banyak minyak (sebab deep fried serupa la macam goreng pisang dan cekodok). Cuma bezanya, kalau boikot sebab kedua tu kurang strict sebab aku masih boleh makan apple pie, sundae atau aiskrim dia. on BOLEH SELESAI - SENANG SAJE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/14/17



-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

COKE tu racun, tapi SEDAP diminum pulak!
sijil HALAL pon ada!


Kat INDIA, petani tuang kat tumbuhan, untuk BUNUH serangga!

Pegi JAMBAN, tabur COKE atas jamban, biar ~15 minit, bole BERSIH tandas, tak paya berus!



Minum COKE, gunakan tanpa WAS-WAS!

Tanpa Nama berkata...

Memang bahan dalam burger mek donal tak elok. Boleh refer kat test yang dibuat oleh Jamie Oliver