Rabu, 3 Januari 2018

BARU SEKARANG SEDAR?








SEKARANG BARU

NAK SEDAR

PILIHANRAYA 

TIPU?



Bina kem tentera baharu taktik kotor BN menjelang PRU14, dakwa PH Johor

Pakatan Harapan (PH) Johor melihat isu berkaitan pembinaan kem tentera baru khususnya di Johor sebagai langkah terdesak Barisan Nasional (BN) untuk mengekalkan kemenangan pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) nanti.
Ia merupakan taktik kotor yang bakal digunapakai dengan cara menyumbat masuk sejumlah bilangan yang signifikan dari kalangan pengundi tentera yang dipindahkan dari beberapa buah kem sedia ada, katanya dalam satu kenyataan 1 Januari lalu.

INI TIPU

YANG NAMPAK

ADA PULUHAN 

CARA SPR

ATUR UNTUK

PASTIKAN

NAJIB ROSMAH

TERUS BERKUASA

-------------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo dulu ada mejar zaidi yg berani melawan penipuan..agak2nya dikem2 tersebut ada tak soldadu2 melayu yg seberani mejar zaidi mempertahankan tanah air dari dijual kpd china? atau soldadu2 sekarang semua takut hilang pencen..komando2 kita tidak perlu peralatan, tidak perlu bertempur cuma dgn lafaz bismillah saja maka hilang tanah melayu digadai kpd china..bismillah dlm bahasa china mao hutang..dont worry, soldadu hanya mengikut arahan..tak perlu fikir tak perlu baca..kalo melawan nanti dihantar perang ke yemen atau perang melawan korea utara guna agen vx..