Isnin, 12 Februari 2018

BANGSA JOHOR JADI PAK KADOK






BANGSA JOHOR

INI TAK SEDAR

700,000 CHINA

AKAN MASUK

KE JOHOR

ADUHI MALANG

NASIB

PAK KADUK

Tian Chua: Halau Kit Siang perbuatan samseng penyokong Umno, BN

 | February 11, 2018
Naib presiden PKR itu berkata, Umno sepatutnya menggunakan hujah untuk menjawab kritikan pembangkang supaya rakyat boleh membuat penilaian, bukannya menggunakan cara kasar untuk menafikan lawannya.







“Kalau kedudukan BN tak tergugat, mereka tak akan guna cara macam ini,” katanya mengulas tindakan lebih 50 penduduk Kampung Bakar Batu di Johor Bahru menghalau Lim dan wakil pemimpin PH.

Program Sembang Santai Warung terpaksa dibatalkan selepas berlaku kekecohan dan pemilik warung itu dikatakan tidak dapat meminjam premisnya kepada penganjur disebabkan “tekanan”.

Keadaan dilaporkan bertukar tegang apabila seorang ustaz tampil bersama penduduk kampung untuk menghalang Lim dan Osman bersama wakil pemimpin PH lain yang disusuli tindakan beberapa individu melaungkan “Saya penduduk kampung di sini, jangan kritik Umno”.


BANGSA JOHOR

TAK SUKA 

CHINA DAP

TAPI TAK SEDAR

CHINA MERAH

MASUK REMBAT

FOREST CITY

DAN 

BANDAR JAY BEE

JADI PAK KADOK

TUNJUK SAMSENG

JOHOR LINGKUP


----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu umno semakin terdesak di Johor, bayangan kekalahan semakin jelas. Upah samseng kampung utk pertahankan umno tapi kena halau oleh pemaju dari tanah sendiri( setinggan). Mcm pak pandir menang sorak kampung tergadai. Memalukan org Johor aje mcm tak bertamadun.