Khamis, 15 Februari 2018

EN KUN KUM TAK MALU






KESAL

MESAL

POORAH

NGO kesal kehadiran Israel


SHAH ALAM - Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mempersoalkan kemasukan beberapa diplomat Israel ke negara ini pada persidangan World Urban Forum (WUF) yang berlangsung dari 7 Februari dan berakhir kelmarin.

Ketua Pegawai Eksekutif Aman Palestin, Awang Suffian Awang Piut berkata, kerajaan sepatutnya menolak sebarang hubungan dengan Israel dalam apa jua tujuan kerana antara Malaysia dan Israel sememangnya tiada hubungan diplomatik.

"Bagaimana kerajaan Malaysia boleh terima rombongan tersebut pada saat rakyat Malaysia sensitif dengan apa yang dilakukan Israel ke atas Palestin.


NGAKU PEJUANG

ISLAM

TAK KAN HANYA

KESAL

BUATLAH DEMO

JUMAAT NI

DI PEJABAT NAJIB

BARU AFDAL

BARU MALIKUL

BARU ALIBUN

BARU INKUNTUM

TAK MALUUU




------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jgn risau.. pak lebai politik matang dah p tegur najib. Dh p bisik. Pak lebai lidah biawak bini 4. Tak pandai kelentong mana blh brbini ramai.

Tanpa Nama berkata...

mesti ada KABEL

kalo tarak KABEL....mesti ada kes BAWAH MEJA

atau kes termasuk MEJA?


kalo tak, mesti IMIGRESEN tutup mata, cop BUTA ajer!
{arahan dari pehak ATAS}

Tanpa Nama berkata...

Hubungan diplomatik yilekk..tapi hubungan ekonomi ehem ehem..banyak masyuukk..

Tanpa Nama berkata...

...teman lama kamilah. Hang mana tau. Kalau taupun, buat² tak tau sudahlah, nati kami kasilah, tak cukup, bule up lagi. Jangan qisau, janji dite pa ti...

Tanpa Nama berkata...

semua ini bemula dari your enemy is my enemy..kata2 najib ini la yg mengundang duta israel ni masuk malaysia..enemy israel itu adalah iran,enemy arab saudi adalah iran, enemny amerika juga adalah iran, enemy malaysia pula ialah syiah..syiah dan iran itu adalah sinonim..maka itu ungkapan tersasul your enemy is my enemy itu adalah simoitik yg tepat..tanpa najib,maka segala tabung2 palestin, pejuang2 palestin tidak terbarai.andai mr trump sendiri memutuskan dana kpd pejuang palestin utk lawan israel, ini kan pula wakil tabung2 aman palestin, haji2 hajah2 pengutip wang palestin,atau syeikh2 middle east yg puja puji malaysia sb berjuang lawan palestin, ops silap bejuang melawan amerika yg bagi bantuan kpd palestin..yemen itu syiah juga jadi karban oleh saudi..