Khamis, 15 Februari 2018

LARI BAWA BARANG






JOKE BERAT TAU
Korang ni! Bila berat jer rosmah! Bila rosmah jer berat! Korang ni limited sangat ker ilmu di jari? Type lar joke lain pulak kot! Berat dah perasaan ini baca joke korang, seberat body rosmah tau! on TANYA DATUK KADIR JASIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/14/18





--------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni mesti hantar ISTANA dari PUTARjaya ke _______________ lay!

mungkin pakai KOPI&PES,
macham main LEGO?

tapi ISTANA mana satu kah?

ISTANA JAGONG dari mana, pegi mana?
yang dah KO kah?



kalo dah sampai destinasi,
mesti tukar label
jadi
IZTANA JIBBY"

panglimo potaseh berkata...

Mungkin orang tak percaya yang tetek Rosmah lebih berat drp badannye.. Pak Najib isteriye pun tak percaya, dia lbh percaya yg Ginajin punya.

Tanpa Nama berkata...

Kau ni main ikut suka hati kepala bapak kau jer nak komen. Kau tau ke hukum fizik. Belajar tak undang-undang biokimia. Fasih tak teori tektonik geology. Kau tau tak dari siasatan biokimia, tetek dibentuk dari beberapa bahan kimia semulajadi - sel kulit, sel daging, beberapa lapisan lemak, sel darah merah dan putih, air, serta susu. Tetapi ada juga tetek yang mengandungi satu bahan kimia prosesan atau bukan semulajadi: silikon. Dari penyelidikan fizik pula, bahan bukan pejal - lemak, darah, air dan susu - membentuk 80% jisim sebiji tetek, yang membuatkan struktur tetek lembik dan lembut serta mudah bergoncang bila dikenakan tenaga kinetik. Hasil rumusan tektonik pula, apabila dua jisim tetek yang bersebelahan mula bergoncang tidak sekata, pergerakan mereka akan membuatkan dua tetek itu bergeser dan bertindih lalu terhasil haba ultra tinggi, menaikkan suhu badan seterusnya membuatkan hangat di hati. Itu yang sebenarnya mengapa rosmah selalu panas hati pada najib, bukan sebab ultra berat badan dia!