Rabu, 21 Mac 2018

ALTANTUYA SIRUL NAJIB






ALTANTUYA
Abam tt, post kau kali ni berupaya mencelikkan mata pejam aku terhadap 3 perkara. 

1- Akuan Bersumpah arwah P I Bala yang menuduh Najib ini pernah bersegama depan belakang dengan Altantuya. Model cun lagi bergetah ini telah mati dibunuh oleh Sirul dan Azilah - Ini baru nampak ketara motif altantuya dibunuh oleh sirul dan azilah, sesuatu yang dah lama jadi tandatanya semua! 

SIRUL

Sebenarnya sirul dan azilah dua-dua syok kat altantuya yang cun melepak tu dan berlaku perebutan antara mereka, tetapi akhirnya mereka berdua setuju berdamai dan bershare demi keamanan negara dan bangsa, namun selepas itu baru mereka sedar menerusi pi bala yang altantuya juga bermain kayu 5 melibatkan razak dan anak razak. Sedar mereka tak setanding PM dan penasihat PM serta rasa cemburu kembali meluap, sirul dan azilah pun buat keputusan off saja minah tu. 

NAJIB

2- Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke United Kingdom telah bangun menjawab bagi pihak Najib. Tuan Haji ini menyelar tulisan The Economist ini. Menurut Tuan Haji on PERANGKAP AKAN MELEJANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:54 PM


----------------

1 ulasan:

Hakimi Abdul Jabar berkata...

Malaysia aims to sign for third, fourth submarines by 2040

Malaysia has outlined plans to procure its third and fourth submarines between 2031 and 2040

Plans presented against the Royal Malaysian Navy’s ‘15-to-5’ fleet transformation programme
Putrajaya plans to procure the country’s third and fourth submarines by the 14th and 15th Malaysia Plan, which runs from 2031 to 2035, and 2036 to 2040 respectively.

The plans were outlined in a Royal Malaysian Navy (RMN) media statement forwarded to Jane’s on 28 February.


http://www.janes.com/article/78250/malaysia-aims-to-sign-for-third-fourth-submarines-by-2040