Khamis, 8 Mac 2018

CHA ALIF BOTH




CHA ALIF
Ko tipolah ini yang benar bila babi mau sembahyang semua Muslims ca alif both cabut terketo keto siap gangil jakim buat pencerahan apa yg perlu disamak karpit itu bagaimana? Adakah seluruh karpit nak ditukor semua dlm keadaan was was pabila perasaan was was timbul aoapun tak mulih.. 

BOTH

Takan nazir masjid yg dibayar elaun tok imam 1 tok imam 2 terkedu bila babi masuk masjid sehinga menjadi tajuk Utama media tv3 satu yg aib ditonton yg akan mengungan persapsi negative pada melayu dari kacamata non Muslim Hal Hal ini tidak boleh difikir dgn baik ke? Org melayu tidak tahu Hal Hal privatsi yg baik harus diwacana yg buruk dan aib seboleh disorok ini discipline tambahan ianya berlaku dirumah ibadatmuslim on PENYAMUN DI AUSTRALIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/18





-------------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dalam kulit album Pink Floyd ada di tunjukan prihal babi terbang.. kata usTaT sapa yg simpan album tu..mualaikat tak masuk rumah.

Saya geli hati nengok babi masuk masjid.. semua yang ada dalam masjid tu caklibut.. termasuk usTaT yang mengata Pink Floyd tadi.. agak-agak mualaikat masih ada tak dalam masjid tu.

albert magic berkata...

babi hutan tu tengok jemaah tak berapa nak ramai itu pasal dia masuk nasib jugalah dia tak bawa geng, solution nya senang aje, sentiasa penuh kan surau/ masjid Insha Allah babi hutan tu tak datang lagi, tapi babi pekan tak tau la