Jumaat, 16 Mac 2018

SEMUA CABUT LARI







SIAPA TUAN AJI

JAILANI?

TAK SAPA TAHU

KAH KAH KAH




Hanya Jailani sanggup pertahan PM dalam isu 1MDB, kata PKR

PKR meneruskan tekanan kepada Najib  untuk menjelaskan mengenai laporan media antarabangsa yang mengaitkan perdana menteri itu dengan isu penyelewengan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Pengarah Strategi PKR Sim Teze Tzin berkata, Najib yang juga menteri kewangan perlu menjawab tuduhan itu sendiri bagi membersihkan namanya kerana tiada pemimpin BN yang sanggup berbuat demikian.

Pengarah Strategi Pusat PKR Sim Tze Tzin berkata, setakat ini hanya Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia Tuan Haji Jailani Johari yang tampil mempertahan Najib dengan menyifatkan laporan tersebut sebagai "berita palsu."

"Saya agak hairan dan bingung, kenapa tiada sebarang pemimpin kerajaan yang keluar mempertahankan perdana menteri dan menjelaskan isu ini kepada rakyat?

MANA KHAIRY

MANA ZAHID

MANA KAK JAT

MANA DAHLAN

MANA BUNG

MANA WIRA

MANA AZWAN BRO

SEMUA CABUT

SEMUA SENYAP

FBI  DAN CIA

SUDAH MARI

SEMUA CABUT

LAREEEEEEE

---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, tolong buat announcement jap. tolong risik kat mana zulkifli nordin sekarang ni? PRU dah dekat ni, mana pi mamat tu? senyap jer.

Tanpa Nama berkata...

Mana jamal jamban....mana beras jati, mana persatuan pembela butuh melayu se- malaya, mana....mana...mana

Tanpa Nama berkata...

Kepala butoh mana nama Jailani yang lawan fake news? Berapa dedak kepala butoh Jailani nak daripada Najib? Kepala vutoh tak boleh lawan Azalina Dol samseng Kampong Curut.