Isnin, 26 Mac 2018

SEPAK TIBAI TERJANG






 REBUT TIBAI

SEPAK TERJANG

TERUSKAN BUDAYA

GEROMBOLAN




'Perpecahan Umno di Titiwangsa kerana rebut kerusi'


Syed Badli yang merupakan anak jati Kampung Baru berkata, terdapat khabar angin bahawa akar umbi Umno mencadangkan nama Ketua Pergerakan Pemuda Umno Wilayah,  Tuan Haji Razlan Rafi menggantikan tempat Johari di Titiwangsa.

Syed Badli berkata isu itu berpunca daripada perpecahan dalam Umno sendiri akibat rasa tidak puas hati terhadap Tuan Haji Johari Abdul Ghani sebagai anggota parlimen di kawasan itu.

"Saya percaya berlaku perpecahan dalaman Umno di Titiwangsa kerana isu perebutan kerusi.

"Malah tindakan pihak-pihak tertentu yang menaikkan sepanduk provokasi menolak Johari itu juga mungkin berpunca dari akar umbi Umno yang tidak berpuas hati terhadap prestasi beliau sebagai ahli parlimen," katanya dalam satu kenyataan media.


 MUSUH BERGADUH

KITA TURUN 

KE JALAN RAYA



-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alkisah: Pulis tumbuk saya! Pulis tumbuk saya!! Eh!! Jap.. orang Zuraida tumbuk saya... orang Zuraida tumbuk saya!!!

Aku sangat berharap 14 April 2018 nanti mamat yg nangis kena tumbuk sampai berdarah hidung tu dapat turun bersama2 ke jalanraya utk meramaikan majlis. Kah kah kah mudah2an amiiiiin.

Tanpa Nama berkata...

Lembu kondo takde gigi,
Badak berendam takde janggut,
Bapak sebilion dicuri,
Anak sekerusi direbut!