Isnin, 9 April 2018

INGAT CARA BACA MEDIA GEROMBOLAN






INGAT CARA

BACA MEDIA

GEROMBOLAN

JIKA DINAFI

ERTINYA WUJUD

Tsunami Melayu’ tak wujud, kata Khairy

TASEK GELUGOR: Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin menyifatkan tsunami Melayu sebagai satu sentimen yang sengaja diwujudkan pembangkang untuk menunjukkan orang Melayu tidak lagi bersama Umno pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Beliau berkata, hakikatnya tsunami Melayu tidak wujud dan masyarakat Melayu masih menyokong Umno dan Barisan Nasional (BN).

“Berdasarkan kajian secara mendalam yang dibuat Umno dan BN mendapati sebahagian besar pengundi Melayu masih bersama Umno dan BN,” katanya selepas melancarkan Briged Gempur 2314 Pemuda BN Pulau Pinang di Kubang Menerong hari ini.

Badan pemikir pembangkang, Invoke, baru-baru ini meramalkan Kedah, Perak dan Johor akan jatuh ke tangan Pakatan Harapan (PH), selain mendapat kemenangan besar di Selangor dan Pulau Pinang berikutan tsunami Melayu.


MENANTU ABAH

KATA  

TSUNAMI MELAYU 

TAK WUJUD

INI ERTINYA 

TSUNAMI MELAYU

SEDANG  AMPOH

MENGELOMBANG

KERANA ITU 

DINAFIKAN

WOIT

MAT GELAP LU

JANGAN TIPU 

BANI MELAYU

LU BUKAN MELAYU

LU MAMAK GELAP



--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, Apa kau nak hairankan dengan kata-kata budak itu. Dia budak mentah. Belum masak bab polotik. Lagi-lagi politik Malaysia. Dok dapat duduk kat situ pun bukan kerana kebolehannya. Semuanya kerana Anak Menantu.

Tanpa Nama berkata...

Dia dok tunggu tsunami bangla.....kahkahkah