Selasa, 3 April 2018

MASUK PERANGKAP CHINA MERAH








SUDAH MASUK

PERANGKAP

CHINA MERAH

Malaysia akan terus jaga hubungan dengan China


KUALA LUMPUR – Sekiranya Malaysia bergaduh dengan China ia pastinya akan memberi nasib malang kepada warga Felda.

Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tuan Haji Mustapa Mohamed berkata, menerusi ‘One Belt One Road Initiative’ China merupakan pengimport utama komoditi kelapa sawit dan getah Malaysia.

“Najib ada maklumkan dua, tiga hari lepas kalau kita (Malaysia) berkelahi dengan China, apalah nasib akan menimpa warga Felda kerana ia menjejaskan eksport kelapa sawit.

“Sekarang kita amat bimbang dengan  manifesto Pakatan Harapan (Harapan) yang menyatakan bahawa semua projek-projek  mega  dengan China akan dikaji semula. Hal ini kita yakin Harapan tidak akan memerintah negara ini,” katanya menjawab pertanyaan lisan oleh  Wee Jeck Seng (BN-Tanjong Pia), di Dewan Rakyat, hari ini.

Namun Tuan Haji Mustapha menyatakan sekiranya situasi itu berlaku ia akan menjejaskan hubungan baik dari segi pelaburan, perdagangan dan juga infrastruktur dengan China.


MAK CIK FELDA

PAK CIK FELDA

WASPADA

SILAP SILAP

FELDA & FGV

AKAN DIMILIKI

CHINA MERAH

FGV DIBUKA

DIPASAR BEBAS

MAKLUMAT NI

TAK DIBERITAHU

KEPADA 

WARGA FELDA

----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada dua makhluk dari kelantan yg bangang dan membangangkan orang..pertama ialah haji anuar musa yg kedua haji mustapa muhammad tokpa..satu org kuat mara, satu lagi org kuat tppa..dua2 mangkok ini dari kelantan..tu belum termasuk kepala spr lagi..belum masuk geng2 UG yg bermesyuarat dikota bharu demi masa depan selangor..haji anuar kata gst baik utk org miskin, tok pa kata china beli minyak sawit malaysia..dua2 kepala bana.yg miskin makan sardin tin kena gst, yg kaya makan lobster tak kena gst.EU kesatuan eropah naikkan cukai minyak sawit malaysia sb syarikat2 sawit sah jakim dari malaysia telah membunuh manusia demi pembangunan sawit..develevop compiany and kill humanity..negara kafir EU taknak beli minyak sawit yg terpalit noda 1mdb ops silap, noda pembunuhan org2 asal di papua guinea atau di negara2 indonesia..TNI tentera negara indone juga terpalit noda bunuh org dan tanah sawit,maka sawit indon juga dikenakan larangan..kini tetiba, china yg ada tanah luas yg bole ditanam sawit, yg telah gunakan minyak babi,minyak bijan,minyak sayuran selama berkurun2nya telah beralih kpd minyak sawit..tok pa cuba buat lawak tppa atau lawak minyak babi??elok la pas UG dgn umno kerana nabi bersabda tuntut la ilmu hingga ke china..lebih mudah tuntut ilmu dichina kalo kita rakyat malaysia diberi kerakyatan china..god bless china..

Tanpa Nama berkata...

pundek la tuan haji mustapa..malaysia nak gado dgn china pasal apa? pasal jubur altantuya mongolia disodom najib ke?cukup2 la hanya zahid menteri komidi..sedar la diri, komando malaysia sudah jd gila seblum lawan komando china..ada pendekar baju merah ada pendekar selimpang merah dari bagan dato, blum bertempur dgn china sudah berdarah hidung..china buat pulau china selatan, malaysia bukan buat pulau malah berancuk dikapal mewah di pulau bali..sekor bermewah dilaut, sekor memancut di darat bali..malang nasib bali si pulau noda dan dosa warga malingsia..apapun, bro isham, lu punya hasutan sudah bikin china panas hati..ibarat marahkan china, tp umno yg kena..marahkan din ayam tp ayahanda dpt duit dlm affin bank..bijak bijak..

Tanpa Nama berkata...

Mak Cik Pak Cik felda apa heran....janji tahun ni ada lawatan tengok api kat PutarJaya...janji tv1 tv3suku tunjok muko Ahjib n bik mama ...on dungu sokmo