.

Selasa, 10 April 2018

SABTU INI DI SOGO








SABTU

INI

SOGO





3 ulasan:

Mohamad Shah berkata...

Kehadapan tt,
Aku adalah diantara orang suka dengar ceramah kau berkaitan dengan politik sama ada di kawasan terbuka atau didalam dewan yang sempit. Tapi aku minta kerjasama kau bila sebut apa jua perkataan untuk menarik perhatian penonton jangan diulang-ulang sehingga lebih dua kali. Contoh justeru itu...justeru itu...justeru itu.... mengulang sebutan seumpama itu aku mudah terpancut yang menyebabkan potong stim. Secara spontan aku akan menyambut perkataan yang kau sebut berulang kali itu dengan perkataan KEPALA BAPAK KAU....Sorry tt,...

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, dah tengok belum video viral anak muda dari Sabah yang sumpah seranah BN ?
Gua ingat dia anak didik lu lah.... memang terbaik dia tibai Najib... satu setengah jam tu..
macam tengok wayang....ha..ha..ha...

selamat menonton...

https://www.youtube.com/watch?v=6dGo6-alZ-E

Tanpa Nama berkata...

maaf semua, hari sabtu 14/4 aku akad nikah, tak dapat nak turun ke sogo. walaupun berjaya keluar dari senarai gagalis, aku tetap sedih sebab tak dapat bersama2 turun demo dgn korang.