.

Selasa, 10 April 2018

SAKIT MENTAL MAKIN PARAH








KES

MAKIN

BERAT


Awas, malaikat akan beratur mengundi Pas nanti, kata Pemuda Pas Kelantan

Ucapan Timbalan Ketua Pemuda Pas Kelantan, Nor Azariza Mohd Alawi bahawa malaikat akan datang menolong parti itu dalam pilihan raya nanti kini menjadi tular di media sosial.

“Jadi dalam pilihan raya boleh tak Allah hantar malaikat bawa IC beratur pergi mengundi? Boleh tak? Senang sangat adik-kakok,” kata penceramah Pas yang lebih dikenali dengan nama Ustaz Ja.

Katanya, Allah boleh hantar malaikat menyerupai sesiapa yang tak balik mengundi.

“Pegang IC, berdiri dan beratur di depan kita.

SAKIT

JIWA

MAKIN

PARAH



------------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah ada malaikat tolong undi, so tak perlulah pak2 lobai adik kakok nak gi mengundi. Hari rabu tu adik kakok boleh tido sepanjang hari. Malam khamis bangun tido bole dengar keputusan kat tv3, eddy wang jadi pm kelapan. Kih3

Tanpa Nama berkata...

TT, kau jangan tak tahu, PAS dah alam mendaftar para malaikat sebagai pengundi untuk mengundi PAS. Sebab tu lah Hadi Bawang confidence nak tanding 133 kerusi parlimen dan PAS akan menang semua kerusi yang ditandingnya sebab anagkatan malaikat akan datang berduyun2 mengundi PAS. Sat kelebihan malaikat dibanding dengan manusia mereka boleh mengundi di semua 133 parlimen dalam dalam sekelip mata dan boleh mengundi banyak kali tanpa disedari oleh sesiapa termasuklah SPR. PAS akan menng besar kerana undi oleh malaikat. Lepas tu PAS akan tukar nama Malaysia jadi Malaysia Darul Malaikat.... heh he

Tanpa Nama berkata...

Inilah dikatakan negara Islam Malaysia... Ingat mat indon dgn bangala je yg berminat... Melaykat pun berebut nak jd warganegara nak buang undi gamakny... Hahaha bedooh betul kamu nie... Ngalahkn ayahpeng nie...