Jumaat, 13 April 2018

SIGNAL DARI DUNIA EROPAH









WOW

INI HEBAT

APA MAKNA

BERITA INI



Tinjauan: Mahathir lelaki paling dikagumi di Malaysia


Calon perdana menteri Pakatan Harapan (HARAPAN)  Dr Mahathir Mohamad mendahului senarai lelaki paling dikagumi di Malaysia berdasarkan suatu kaji selidik dalam talian 2018.
Kajian itu dibuat firma penyelidikan pasaran dan analisis data yang berpangkalan di UK, YouGov yang menyaksikan Mahathir mendapat 15 peratus markah kekaguman di Malaysia.
Lelaki kedua dalam senarai itu ialah hartawan teknologi Bill Gates yang ketinggalan jauh dengan markah kekaguman sebanyak 8.3 peratus.
Manakala itu, perdana menteri (kerajaan) sementara  Najib  pula berada di kedudukan ke-14, mendapat 2.5 peratus markah kekaguman.
Bagi senarai wanita yang paling dikagumi di Malaysia, penyanyi  Siti Nurhaliza menduduki tangga pertama carta dengan markah kekaguman sebanyak 14.1 peratus sementara isteri Dr Mahathir,  Dr Siti Hasmah Ali mendapat tempat kedua dengan 10.1 peratus markah.

INI SIGNAL

DARI

MASYARAKT 

ANTARA BANGSA

MERAKA 

TELAH BERSEDIA

MENERIMA 

MAHATHIR

DAN

MAHU TERAJANG

OUT NAJIB


-----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mahathir guna proksi beli survey untuk naikkan nama dia.Oh Madey,permainan kau saya dapat baca.Minta cari Daim Zainuddin ada kat mana?

Tanpa Nama berkata...

Woi PENCURI, dunia dah tak nak kawan ngan engkau! Kepala kapala lembu dalam negara ni je yang terhegeh hegeh jilat jubor kau tu.... huhuuuuu...