.

Rabu, 9 Mei 2018

BERSEDIA - KERAJAAN BARU



SEDIA


PETANG INI

KITA DIRIKAN

KERAJAAN BARU


Mahathir rayu undi rakyat, PH tubuh kerajaan baharu esok

Pilihan Raya Umum ke-14 adalah penentu kepada pembangkang untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) sekiranya rakyat memberikan sokongan padu undi mereka kepada pakatan pembangkang pada esok (9 Mei 2018).



ANAK

MUDA

BERSEDIA


----------------

2 ulasan:

Nope berkata...

Terpanggil utk mengingatkan kawan2 smua supaya tidak meraikan kemenangan pakatan harapan dgn berkumpul di jalanan,konvoi ke putrajaya beramai2 dan apa jua keraian besar2an. Cukup sekadar raikan dirumah bersama keluarga, atau dok kedai mamak dgn geng2. Macam2 boleh berlaku sewaktu peralihan. Biarkan pimpinan melakukan tugas. Esok bgn pagi, sapa yg kerja, pergi kerja mcm biasa. Yg cuti, buat rutin seperti biasa. Yg berniaga, buka lah kedai. Yg nak romen atas semangat kerajaan baru, pancutlah sedalam2nya. Kah kah kah!!

Tanpa Nama berkata...

Knp blog malaysia chronicle diblock begitu teruk. Biasa aku boleh access lps sekali dua kali cuba. Kali ini try dgn vpn pun tak dpt. Sebab malaysia chronicle akan melaporkan segala penipuan yg dilakukan pd hari mengundi dan mengira undi. Setan besar kepala SPR ada rancangan la tu. Tapi aku puji k/t biasa SPR. Mrk bekerja dgn penuh dedikasi dan byk membantu org ramai. Satu lg setan SKMM buat kerja blocking ni