.

Jumaat, 25 Mei 2018

BETUL KE BERITA INI







BETUL KE

BERITA INI?

ATAU INI

BERITA FITNAH

Perlis buat anak muda meluat dengan Umno

SHAH ALAM - Ahli Parlimen Masjid Tanah yang juga Ketua Puteri Umno Datuk Mas Ermieyati Samsuddin berkata, situasi politik di Perlis menyebabkan anak muda meluat dengan Umno.

"Negeri sebesar daerah tapi ada Adun, menteri besar, ahli parlimen di kalangan Umno dan ada Raja, Perlis sepatutnya sepakat.

"Tapi disebabkan sikap berebut kuasa yang tak pernah habis, Perlis sekadar negeri contoh mengapa anak muda meluat dengan Umno #berubahlah," tulisnya.



DARI KAJIAN

MERDE KA VIEW

ANAK MUDA 

MELUAT DENGAN

RAJA

BUKAN DENGAN

HARUM MANIS



----------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini fake news! Orang muda meluat kat umno bukan dibuat oleh perlis! Orang muda meluat kat umno sebab dibuat oleh najib dan rosmah! Geli you!

panglimo potaseh berkata...

Anak muda meluat dengan Raja. Sudah tentu anak muda ini bukan dari kalangan yg ngatakan bagindo tu JIWA RAKYAT.. bila nampak Ya Ampooon naik kapcai, makan pakai tgn, sarong kasut sendirik, solat berjubah, jalan tak ikut pengiring, girlfren org Indon.. .. jiwo kepala hotak kau.. bodoh tahap melantun.

Tanpa Nama berkata...

Gua fed up sebab sikit2 Qardawi.. Sikit2 Erdogan.. Sambal belacan pun belum tentu dia org pandai tumbuk..

Tanpa Nama berkata...

Soalannya knp org perlis pilih bn. Tak dak internet ka? Tak pernah dengar kleptokrasi? Shahidan ka yg bagi hampa makan? Org sabah pun dak celik matahati