Jumaat, 25 Mei 2018

TOK SHEIKH TAK SABAR







TOK SHEIKH
Yang tak ngam si Anwar gi cium tangan Sultan Johor kemudian gi mengadap Mak Agong walaupun atas kapasiti suami DPM. Dah lah keluar Sungei Buluh jer dapat jumpa dan makan makan dengan Agong....apa cer brader nih nampak sangat macam tak sabar dah gatal sangat??? 


DAH TAK SABAR


Kalau PKR kautim ngan UMNO memang atas buku kerusi cukup untuk jatuhkan Tun M! Pilihanraya sekali lagi PKR, UMNO ngan PAS nih semua nak kena humban oleh rakyat ler.....biar PPBM, DAP, AMANAH dan WARISAN urus kan negara! on JANGAN BUANG MASA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18




--------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DSAI @ PKR dari bacaan saya sejak akhir ini jelas terlihat bermain politik sonsang .Anak beranak tak punya integriti dgn menggunakan pesawat kerajaan ke Kota Baharu. Alasan Nurul Iza hanya escapisme semata .

Iklas saya nyatakan mantan MP Lemabh Pantai telah gagal berkhidmat kpd rakyat .

Rungutan rakyat Lembah Pantai terhadap Nurul Iza boleh kita perolehi lansung dari mereka .

#JANGAN KHIANATI PH .

Nope berkata...

Aku yakin dgn anwar. Bukan taksub bro. Demi Allah. Hahaha. Bunyi mcm taksob pon ada. Ahahaabaha. Lantak pi lah hang nak ckp apa. Aku rela serahkan nasib aku pada org2 baik mcm anwar, rafizi, sbb keyakinan aku ni datang dari Allah, melalui hati nurani jasmani insaniah. Aku tak tau kenapa Allah x beri keyakinan tersebut utk aku meyakini hadi.

Tanpa Nama berkata...

Kan dia ni yg kamu sokong beriya2...Reformasi! Reformasi! Dah reform dah oi! Now it's time to work lah..atau dia fikir masih tak cukup reform sebab tak jadi PM

Tanpa Nama berkata...

Dah tak ada musuh nak tuju, skrg gaduh sama sendiri pula.....? Tunggu masa nak hancur. Kurangkan politiking dan tumpu utk perbaiki negara

melaju7010@gmail.com berkata...

Kan ... Kesetian kepada raja Dan negara jatuh no 2 ...sokong DSAI..hidup pH.