.

Jumaat, 18 Mei 2018

KACAU NAJIB LAGI






NAK ENTOT 

BIDADARI GEMOK
Agakny la klu tak sempat sita kapal mewah tu, agakny bijan anak beranak entah kemana la yea... on SATU DUNIA MENUNGGU
Anonymous
on 5/18/18

Ape barang teh tarik... Kopi la bro.. kopi.. on MEMANG NAK KACAU NAJIB
Anonymous
on 5/18/18
Tidak dapat nak membezakan. ... antara Islam dan budaya..... sama dengan Songkok dengan serban. Buju melayu dengan jubah.. on 
LU INGAT SENANG NAK ENTOT BIDADARI
zaharuddin ahmad
on 5/17/18

Org yg takut kpd ustaz2 mcm ni yg undi pas. Ditakut2kan nanti tak masuk syurga klu tak undi pas. on 
LU INGAT SENANG NAK ENTOT BIDADARI
Anonymous
on 5/17/18

Dia ada kat sebelah aku ni ha. Jejakilah daku, pasti dikau akan ketemukannya. Beliau sdh kami jaga dan lindungi dr pencarian. Oleh itu, mari lpk flat ppr kerna beliau kaki lepak tangga skrg. on
 CARI RIZA AZIZ
Nope
on 5/17/18

Ramai sangat penyamun dalam msia, akan penuh...semua dok kecut tengok Gaya Tun...siang malam kerja walau usia 92...kecot..samun semalam sampai Tak dapat tidur...kah kah kah..tapi awas, tapi ingat jerat Tak lupa pelandok...bill harapan asyik gaduh nak pangkat jawatan pingat gelojoh Dan today.menepati kehendak rakyat mereka juga kan hilang sokongam....buat terbaik on 
AKAN DIDAKWA
Anonymous
on 5/17/18
Kah kah kah Masih ada kah melayu percaya semua ini? Apa pon tahniah TT berjaya menghasut pengundi sampai gaban United Malays kah kah kah, engkau Tak dapat jawatan kah ? Sekarang in ramai mau jawatan pangkat sudah dalam Harapan...sebab darah ada DNA UMNO jugak kah kah kah...apa pon muhasabah...bust bail.balas baik bust jahat balas jahat jugak...najib bust jahat sekian lama sekarang terima padah...karma ma...datang jugak Hari nya...kalau nak bidadari pi do Arab je kah kah kah... on LU INGAT SENANG NAK ENTOT BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/17/18

abam TT welcome back ! ! ! selamat kembali ! ! ! on LU INGAT SENANG NAK ENTOT BIDADARI
Meir Amit
on 5/17/18

 

Setuju 1000000%.Kah3 on 
MUKA MUKA ORANG JAHAT
Anonymous
on 5/17/18







----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ak rase la.. istilah balas dendam tak sesuai skang nie... dari dulu, rasenya tunM dan semua rakyat telah menghantar mesej nasihat cara baik dan cara keras... takkan lah dia tak sedar wujudnya laman web hishamuddin rais nie... tegak dia bagi hari2, siap bagi harapan tinggal yg najib akan ke jel lagi atas kepincangan pentadbiran, atas penyelewangan yang dilakukan pentadbirny...

semua yakin, rakyat takut... yg berjaya ditakutkan hanya orang dibeberapa negeri sahaja dan geng penyokong tegar... kalau tunM tak ambil langkah, rakyat terbanyak, rakyat yang keluar berbondong2 pada malam2 berkempen ari tu akan kecewa... dan tindakan ini bukan balas dendam, tp mengambil langkah wajar... biar esok2 kami ada contoh menongengkan pemerentah takbetul dan melakukan aktiviti pembersihan...

cumanya, rakyat terbanyak perlu didik dengan tatacara yg betul dan berlandaskan agama dan nilai murni... harap tuan TT lepas nie mengerakkan semua siswa kepada nilai murni... nilai sebenar yg terbaik... tahniah tuan TT... lepas nie, kerja anda masuk U balik dan pergi naik haji... anda patut teraju badan menghasut kepada nilai pentadbiran yg murni, betulkan kepala hotak MPP jgn nak jd mcm khairy atau azman bro.. 'apa yg ak dapat'.. 'apa yg aku dapat'.. kena tune kepala semua pemimpin baru.. apa yg ak patut sumbang...

Tanpa Nama berkata...

Sedap bro entot bidadari bbw....haha