.

Selasa, 22 Mei 2018

MALAYSIA BARU








@TT


KITA SEMUA

WAJIB PASTIKAN

KERAJAAN  BARU

PAKATAN 

AKAN TANGKAP

SIASAT & DAKWA

TAK KIRA NAJIB

ANAK ROSMAH

ANAK NAZRI

ANAK SIAPA PUN

TERMASUK 

ANAK RAJA

DALAM

MALAYSIA BARU

TIDAK ADA

YANG TINGGI

DARI HUKUM

TIDAK ADA

SIAPA TINGGI

DARI

PERLEMBAGAAN

UNDANG UNDANG

NEGARA

AMIN







-----------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terbaik..semoga allah mencucuri rahmat keatas roh karpal singh..

Tanpa Nama berkata...

Jgn lupa tangkap agen cia yg mengaku dlm audio yg viral tu. Mamat tu mengaku makan duit HAMNO, ntah2 tu duit 1MDB. Kasi siasat kaw2 walaupun dia anak tok guru yg dihormati.

Tanpa Nama berkata...



TT, kito izinkan kepado yg ado kontol panjang yg koreh bosar kocik atau pon kontol yg katik dan kontol yg pendek..samo ada dio anak rajo ko anak Tun ko anak anjing ko samo yo semuo eh kontol juo namo nyo!

TT, yg ado pantek bosar tombam lebar kiut kocik berbirat2 lohe pon tak apo juo itu takdo jadik hal punyo, dan yg kolontit2 panjang terjulor bertatu skalipon kito terimo jo seadonya..

TETAPI ddlm bab hukum undang2 negaro, yg nih TAKdo seekor pon yg buleh berkecuali tak kiro bulu sapo pon dio, sobab eh kito sumo samo, mnghirup udaro/OKSIGEN yg samo, taik dan KONTUIT pon samo2 busyuk eh..dan bilo dah kojol/mampuih samo2 jadi tanah dan dobu juo!

Tanpa Nama berkata...

aku tak setuju satu perkara.
kenapa seekor malaon apandi ali disuruh bercuti?
walhal malaon ini patut awal wahid kena panggil mengadap Shukri Abdull MACC
selepas malaon najib&suaminya Rosmah.
Untuk Rosmah ini MACC kena tanya hang kerja apa selama ni sampai boleh ada beg berjuta?
Untuk apandi ali ini, jika malaon ini bercuti tidak lah boleh kita tahu apa yang ada dalam
kepala malaon ini sedang dirancang, siapa di telepon, di whatsapp, jumpa siapa.

Sila tangkap 3ekor malaon(s) ini segera. usah banyak bercakap itu ini!

Tanpa Nama berkata...

Wehhhh apasal sprm bangang tak tangkap najib mase soalsiasat smlm...drpd korg dera dia 7jam soalsiasat baik direhatkan aje dlm lokap sprm...sprm bolehlah amik mase selama mane diorg nak untuk soalsiasat.lps tu pass pulak doa pd polis biar merasa dia tido dlm lokap polis pulak sambil jawab soaalan2 psl beg birkin yg 284 kotak tu...