.

Selasa, 22 Mei 2018

SIRUL BANGANG









SIRUL BANGANG
Tikus kurap punya sirul bangang, kapal bangang bos kau dah mula tenggelam macam submarine scorpene bangang bos kau beli dengan si razak baginda bangang tu, barulah kau terhegeh macam bangang sial nak lompat selamatkan bontot bangang serta gigi bangang kau tu! Poorahhh ptuiii! Shark yang lapar berkeliaran kat bondi beach tu pun tak lalu makan kau dengan bontot kurap kau yang bangang busuk tu, lebih baik depa biar je kau kering jadi tengkorak kat padang pasir australia tu! on 
POOODAAAH PADA SIRUL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/21/18





--------------------

Tiada ulasan: