.

Selasa, 5 Jun 2018

ORANG JAHAT SELINDUNG BELAKANG ISLAM







ORANG JAHAT

SELINDUNG

DENGAN 

ISLAM

Burkah macam taliban.....tulisan kat belakang Kathijah....isteri favorite nabi mohd....bawa 2 buku koran......kiri dan kanan....+ sedikit serbuk kuasa sakthi bomoh maha kuasa islam bodohkan pegawai macc on 
PEMBACA SILA TEKA
bumi-non-malay
on 6/5/18
Esok dia pakai ski mask dgn hoodie fesyen sirul dengan azilah. Rambut dah tak payah set. on PEMBACA SILA TEKA
nego co
on 6/5/18
aku nak tengok rambut rosmah yg biasanya didandan kemas dgn kos rm1200 tu semasa dia hadir ke bangunan sprm. wartawan sila fokus pada rambut dia ya. kalau masih kemas didandan maknanya dia masih happy dan mungkin ada peluang utk dia dan najib lepaskan diri. tapi kalau kusut tak berdandan maknanya sepanjang masa dia sugul dan bersedih sejak lepas pru haritu kikiki. mudah2an dia dapat jawap soalan pegawai sprm dgn mudah atau sila pakai adult diapers supaya senang terkencing kencing kahkahkah. on PEMBACA SILA TEKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/5/1





---------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biar rakyat tengok sendiri, wayang mereka, ayat ayat mereka, drama mereka, biar semua Tau, agama in alat mereka membodohkan, mengkhusyukan kah kah kah, bodoh Tak jadi kesalahan, bodoh aatu kelebihan macam 3.8 pointer, ramai lagi puak ijazah, master bodoh tahap gaban...