Sabtu, 9 Jun 2018

TANGKAP JAGAN BERI LEPAS








SENOR JUSTO

TAHNIAH 

GUA 

UDAH LAMA

ROYAK

BUAT 

LAPORAN

POLIS 

DI LONDON

DI PARIS

DI NEW YORK

JANGAN BERI

MEREKA

ENJOY 

DE MENJOY

BAGI RASA

RISAU  TAKUT

BILA SAMPAI


DILAPANGAN

TERBANG

Justo buat laporan jenayah di balai polis London

 | June 7, 2018
Dalam satu catatan Facebook, keluarga Justo berkata, laporan itu difailkan terhadap 'beberapa syarikat dan individu UK'.
PETALING JAYA: Warga Switzerland dan bekas kakitangan PetroSaudi International, Andre Xavier Justo yang membocorkan e-mel 1MDB, memfailkan laporan jenayah terhadap “beberapa syarikat dan individu United Kingdom (UK)” di London, kata keluarganya hari ini.
Sekeping gambar Justo dan isterinya dimuat naik ke Facebook beberapa jam lalu dengan kapsyen:
“Aduan jenayah difailkan di London terhadap beberapa syarikat dan individu UK yang terlibat dalam perjanjian PetroSaudi 1MDB.
“Perjuangan belum selesai, kita akan mencari mereka semua, dari atas ke bawah. Jenayah mereka tidak akan dan tidak pernah dilupakan atau dimaafkan!
“Kita berjuang sebagai sebuah keluarga kerana kita menderita sebagai sebuah keluarga! Kami akan berehat apabila penyangak ini ditangkap, bukan sebelum itu. Keluarga Justo.”


BIK MAMA

TAKDA CHAN

SHOPPING

KEDAI HEROT

KAH KAH KAH

-------------------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Maka banyaklah yg terbirak birak tu menyedut balik taik tu masuk semula.. Kalau cair.. Olamak hai.. Susahnya nak buat... Kalau pejal taik eh.. Bolum tontu tersedut sampai habis kecuali komut dio mcm printer.... Kakakkakakakaka