.

Isnin, 9 Julai 2018

JUMPA JHO LOW





JUMPA 

JHO LOW
Kan hang kata lks tanya agenda anak najib p taiwan.. hang kata kongkek saja kan???
Aku rasa dia p jumpa j lo sama... atau wakil j lo.....
Hang rasa???? Takkan kogkek ja... sambil selam sambil minom wine la....



-------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anak Najib jumpa Buret cina lepas tension, lepas pancut lega sikit, lepas anggur sebotol dua lega, hilang stress, hilang segala duka lara yang kesian bapa, botak memikirkan rakyat Malaysia, setiap masa selama 40 tahun, sejak Akhil baligh sehingga sekarang, asyik fikir tentang rakyat, sampai rumah penuh dengan emas, berlian pun tidak tahu, tapi coklat hilang terus tersedar mimpi lama kah kah kah, wa boleh kira pundek pundek pundek saja...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Adakah maksud ko dia pi taiwan jumpa jolo sambil jolok?

Tanpa Nama berkata...

Perisik komunis China Jho Low hantar China doll buat penyedap dan salur duit money laundering 1MDB? MACC kena siasat sampai Taiwan!

Tanpa Nama berkata...

anak najib gi taiwan bawa misi penting utk masa depan najib sekeluarga. jgn laa perlekehkan dia. memantat cipap awek cina yg tak bersunat tu cuma hiburan sampingan shj. dia lah satu2nya yg boleh diharap utk bela nasib keluarga. abg tiri dia si riza aziz tu tak boleh diharap lagi dah, asyik berkepit bawah kopek mak dia jer. korang hormatlah sikit dgn anak najib, tanggungjawap dia besar, pikul maruah keluarga dan pikul mak badak merupanya kerja suci.. insyallah ganjarannya sorgaaaa.