.

Selasa, 7 Ogos 2018

PORNTOWI






PONTOWI

KJ bgi tau... dlm umno masih ada lagi yg waras.... tapi majoriti nya semua tak waras.. Spesis jibon.. lokman adam.. samseng pasir salak.. adoi2.. Dan ulamak2 pun katanya dah tegur... tapi senyap2.... sampai dia orang semua tak dengar... dan adiknya si pas abodoh... porntowi.. 
dan seangkatan bukan nak tegur si abang umno.. tapi lagi pulak sokong kebodohan dan ke tidak warasan nya.... entahlah apa nak jadi si kedua adik abang ni... macamana lah dia nak tololong kan rakyat malaysia ni lagi.... on JANGAN JADI LOKMAN
Publish | Delete | Spam
haron haron
on 8/5/18

PD






----------------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Orang yg tak waras je yg tak tau beza antara bini KJ dgn Maya Karin.