.

Selasa, 7 Ogos 2018

TANGKAP PEDO






TANGKAP

PEDO

Bhai TT.... Gua tak stuju perkahwinan bawah umur diharamkan atau disekat... kalu kedua-dua pengantn tu (lelaki dan perempuan) itu bawah umur... dan dah gatai... elok nikahkan jer... Yang salah cuma kalu salah sorang dari bakal pengantin itu bawah umur.... itu yang salah... ini kes pedo... 
tak kisahlah atuk kawin ngan budak kecik atau opah kawin dengan budak kecik... ini dua-dua salah... Budak kecik boleh ja kawin kalu gatai... tapi bukan dengan orang tua ... itu ja... Orang tua kena kawin dengan orang tua jugak.... tak boleh amik kesempatan guna Ugama... bangsat ja para penunggang Ugama ni on 
TERIMA KASEH ROSMAH MANSOR
Publish | Delete | Spam
C++
on 8/7/18



------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku sokong kalau kat kelantan budak bawah umur dibenarkan kawin. biar jer anak2 lebai yg umur 9-11 thn tu kawin awal2. jom oii kita di masuk meminang anak cucu lebai.