Rabu, 31 Oktober 2018

HANTU RAYA SERANG MAHATHIR




RAJA BOMOH
SIAPA HANTAR HANTU RAYA
SERANG MAHATHIR?
RAJA BOMOH HANTAR
 BOMOH JAMBU
PERTAHAN MAHATHOR 






5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Oooo rupanye Tun dah jadi khalifah alam ghaib sejak 1971 lagi ..sekarang baru Gwa tau. Padan pada 1998 Abam dah kepong abis Tun ..tapi Tun tetap terpagar. Sapa Agaknye yang serang Tun dgn Hantu Raya tu .. Bomoh Malaya mungkin tahu .. ..??

Awanama berkata...

Masa aku kecil2 dulu bukan hatu raya saja mengacau orang. Di Terengganu orang panggil hantu kopek. (Hantu tetek). Satu lagi hantu kangkang selalu ganggu di jalan raya yang sunyi. Satu kaki di bahu jalan bertentangan. Terkangkang di tengah jalan. Nampak koter di tengah2 jln tinggi tiang lmpu letrik. Hantu kopek dn hantu kangkamg mungkin akan serang PM8. Nanti raja bomoh akn bagi pencerahan.

Unknown berkata...

Jambu eloknya sapa tu aummm

Awanama berkata...

Raja bomoh pun nk bayar bil jugak geng....hehehehe

Awanama berkata...


ade jugak orang puteh bahalol yea.. ak ingat melayu je yg bahalol...
lagi teruk, siap ikat tuala kuning dekat kepale... pu**mak betul orang putih nie...
macam mana orang melayu nak cari makan nnti, klu semua korang nak pandai...