Rabu, 10 Oktober 2018

LABAI KARAIPAP






LABAI KARIPAP
Kat umah najib Dan bini Ade bilion bilion rmnya....setakat 3.5juta je tu ...najib punya BILION BILION rm. 
on SUKA SAMA SUKA

in response to Belanja RM3.5 juta ciput kalau Brader boleh bantu Mahathir pertahankan supaya Najib tidak kembali berkuasa dan tambah hutang negara bertrillion ringgit lagi. Apa Lu, macam ini pun tak boleh menyifir., by Anonymous.
Nasrudin Abd Shukor
on 10/10/18
ni lebih kurang paksa rela kot.. malu tapi mahu..sakit tapi sedap..marah tapi sayang.. benci tapi rundu. bukan depan tapi belakang kah kah kah on PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/10/18
aku lagi suka cerita labai karipap.. kah kah kah on AWAS - DULU CAKAP LAIN
Anonymous
on 10/10/18

-----------------

2 ulasan:

Awanama berkata...


... ketahuilah akan sekalian umat tanah ini... kita telah menempuh zaman2 cakap2 politik tak kesudahan dgn mat peeM tido, mat peeM merompak... dan kini PM Otai buat kita tenteram sekejap, walaupun kita tahu keadaan ekonomi dihujung tanduk, tp yg penting kita tenteram... lepas nie klu menanglah peeM kaki melabun nie, maka kita akan masuk balik zaman2 tak best yg lalu... percayalah tuan2... justeru itu, justeru itu, justeru itu, baik jangan mulakan dengan pemerintahan mamat labun, mamat squidwrd yg tah haper2 nie... ader mcm tt tak??

abu berkata...

aku dah mula tak suka TT . goodbye TT dengan 2ekor anjing nya .