Jumaat, 23 November 2018

BIAR LAMBAT








BIAR LAMBAT 

ASAL BODOH

Tajuddin: Saya dah lama curiga pada 1MDB, Jho Low Anggota Parlimen Pasir Salak Tajuddin Abdul Rahman mengakui yang beliau telah lama menyimpan rasa curiga terhadap 1MDB sejak dua tahun lalu, lebih-lebih lagi terhadap Jho Low. Katanya, beliau telah pun mendesak bekas perdana menteri Najib Razak supaya mengambil tindakan kepada pengurusan 1MDB 
dan juga lembaga pengarahnya setelah mendapati banyak transaksi 1MDB tidak mengikut peraturan. “Saya masih ingat kata-kata saya ketika itu, kalau tunggu lama-lama nanti kita akan kehilangan kepercayaan di kalangan rakyat. Rakyat tak boleh tunggu, mereka mahu tindakan diambil. 
“[...]Dia senyap (ketika itu). Jadi saya sebagai seorang anggota parti dan satu pasukan, peranan kita menyuarakan, memberi pendapat, menegur. “[...] Malah ketika Arul Kanda cuba menjelaskan kepada ahli majlis tertinggi seolah-olah tidak ada apa-apa yang tak betul berlaku, saya persoalkan bayaran beratus juta yang dibuat kepada syarikat Aabar Investment yang dikatakan on
 SEMUA TERBARAI
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 11/22/18



-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Errr tlg cek darah mamat pasir berdengong ni, mana tahu kandungan ketum dlm darahnya tinggi