Isnin, 25 Februari 2019

CUNT TROL BIDADARI








MAHATHIR  NI

SATU HAL

TAK FAHAM2

PERANGAI

PARTI ISLAM

Saya tidak faham pendirian tidak tetap PAS, kata Dr M

DR Mahathir Mohamad berkata beliau tidak faham dengan sikap PAS yang berpendirian tidak tetap dalam menyuarakan sokongan terhadapnya untuk kekal sebagai perdana menteri.

Dr Mahathir berkata, baru-baru ini beberapa pemimpin PAS menemui dan menyatakan sokongan agar beliau kekal sebagai perdana menteri, namun dalam situasi lain parti itu melakukan tindakan dilihat tidak menyokongnya. 

“(Presiden PAS) Tuan Haji  Abdul Hadi Awang, (Setiausaha Agung PAS)  Takiyuddin Hassan dan Menteri Besar Terengganu Tuan Haji Ahmad Samsuri Mokhtar datang berjumpa saya dan menyatakan sokongan kepada saya untuk terus sebagai perdana menteri.

“Bahkan mereka memberi pengakuan secara bertulis ditandatangani oleh Takiyuddin sekurang-kurangnya, hasrat mereka ialah supaya saya terus jadi perdana menteri,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan Program Kampungku Sihat peringkat kebangsaan di Langkawi, hari ini.

Dr Mahathir diminta mengulas mengenai kenyataan Ketua Pemuda PAS, Muhammad Khalil Abdul Hadi hari ini bahawa PAS dan Umno akan menubuhkan jawatankuasa bagi mengelakkan pertembungan kedua-dua parti itu dalam mana-mana pilihan raya selepas ini.

Mengulas lanjut, Dr Mahathir berkata walaupun selepas menyatakan sokongan terhadapnya, parti itu yang pernah mengumumkan tidak akan terlibat dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Semenyih, tetapi ada pemimpin mereka muncul bersama pemimpin Umno semasa hari penamaan calon PRK itu.

INI TANDA

PARTI INI

ADA KUNCI 

BILIK BIDADARI

KADANG KADANG

DI BUKA

KADANG KADANG 

DITUTUP

INI CUNT TROL

NAMANYA

KAH KAH KAH



------------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mintak nyawa...atas dasar nk rendam pak sheik..tektik berubah2 tu la cara sang saka..TT pn fahamkn skil Tun..Takkn TT da on dedak???

Tanpa Nama berkata...

boddo jugak madey ni rupanya. cakap dan janji dari lebai penipu pun dia boleh percaya ke? kalau dah berbohong pun hadi boleh halalkan, nilai apa lagi yg ada dgn pas? yg aku pelik tu boleh pulak madey layan puak2 lebai lebong ni.