Selasa, 5 Februari 2019

LAPOR SPRM






LAPOR SPRM
Hang dok cite demokrasi...hukuman makamah skrang takde bukti cukup da canang media jatuh hukum...kes tak jalan lagi...kes LGE bole tarik balik...ingat bodoh macam zaman lu ke??? on ENTOT ALL THE WAY
Anonymous
on 2/4/19
Buat report la boh kat SPRM..jgn sembang kencing...kami semua da hancing basah ni...kah kah...on sembang kencing Jilat madey 
on ENTOT ALL THE WAY
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/19





--------------

4 ulasan:

haron haron berkata...

Sila 40 olamak saksi penyamun kopuah buat repot SPRM.. ana tahu.. ana tahu.. ahli2 dan macai2 pasumnok sila jumpa 40 41 olamak kopiah ni... utk selamatkan si induk olamak...

Tanpa Nama berkata...

TT lu org sembang dari 20tahun lepas sampai menang PRU14...da menag pn sembang lagi...lu ingat bukan semua org lu bole kencing bediri....

Anonymous berkata...

Dalam setiap cerita..ada..tiga perkara...
Pendapat kamu...Pendapat aku..dan..kebenaran....
Kadang-kadang..kebenaran itu..kita..susah nak terima..kerana ketaksuban...kita mengatasi segala-galanya
segala maklumat sudah diberi kepada pihak berkuasa "under informant secrecy"..dan...
terpulanglah kepada pihak berkuasa untuk mengambil tindakan..sewajarnya....
Mungkin disebabkan maklumat/tindakan itu bolih.. menakibatkan..issues "national security"..ia diletakan dibawah kawalan...
Apa yang nak diketengahkan disini..ialah untuk memberi tekanan kepada pihak berkuasa mengambil tanggongjawab dan tindakan secepat yang bolih,,, dan bukan melalak tak tentu pasal... sempit betul anakbuah lobakadam ni.i..

Anonymous berkata...

Dah tahu terkena kencing...hancing.g....
pergi la..basuh. .habis cerita..........
"On anakbuah ..lobak adam"..