Jumaat, 22 Februari 2019

MASUK NAJIB KE P[ENJARA








PENJARA

MASUKAKAN NAJIB
fanatik ke madey ka fanatik ke azmin ke yang penting dalam beberapa bulan ni harus segerakan bicara sekelian penyamun2 dalam kerajaan penyamun sebelum ni. jangan hanya tunjuk dalam media malaon itu kena siasat malaon cia ini kena siasat malaon itu kena siasat. tapi sampai 2025 pun masih bebas cakap pandai ke hulu ke hilir. rakyat nak tengok. 
jika rakyat biasa kena jel sebab curi 1pek milo maka yang ada tan sri dato seri tiang seri pun harus berjalan tak berkasut kena sumbat dalam jel. semua menteri mp penguatkuasa yang dapat gaji dari duit cukai rakyat; kamu ada faham ka? atau kena ulang lagi sekali?
 on BUAT DEAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/22/19

Bag




-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lawak apa boh TT..najib lepas semua tuduhan bunuh..kah kah kah..on najib win..u lose bro..skarang PH da pegang takkn nak ckap Tak cukup bukti lagi..ko jilat madey sampai mampos

Tok Siasat berkata...

TT, kau perasan tak Najib skrg dia happy? Macam dapat semangat baru. Kenape ek? Sebab aku rase Najib akan mohon pengampunan dari Agong bila dah jatuh hukum. Dia kan kamcing ngan Agong. Boleh ke? Aku rasa boleh jika rujuk kes pengampunan DESAI. DESAI diampun terus oleh Agong tanpa mendapat nasihat dari Lembaga Pengampunan terlebih dahulu.

Buat perabis boreh jo bicaro panjang2. Hamlau punya DESAI! Kah kah kah