Rabu, 29 Mei 2019

PEMIMPIN ISLAM DIHINA









SATU LAGI

PEMIMPIN 

ISLAM

PEMIMPIN 

MELAYU

DIHINA

Kes rasuah Tengku Adnan, 30 saksi akan dipanggil

PIHAK pendakwaan akan memanggil sehingga 30 saksi untuk memberi keterangan pada perbicaraan kes rasuah bekas menteri Wilayah Persekutuan Tuan Haji Tengku Adnan Tengku Mansor yang akan bermula pada 3 September ini, di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Timbalan Pendakwa Raya Mohamad Firdaous Mohamed Idris memberitahu demikian kepada pemberita selepas pengurusan kes di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi Mohd Nazlan Mohd Ghazali, hari ini.

“Saya tak boleh menyatakan jumlah saksi secara tepat kerana mungkin ada perubahan tetapi dianggarkan 20 ke 30 saksi pendakwaan akan dipanggil,” katanya.


KES INI

SENANG SELESAI

TAK PERLU

30 SAKSI

HANYA SATU

SOALAN DARI

PENDAKWA

TAHUN BILA 

ADNAN  JADI

TENGKU ADNAN

KAH KAH KAH

----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Tambah perkataan TENGKU tu kat nama Adnan dah kira okey ler tu....
Nasib baik dia tak tambah DYMM SULTAN kat nama dia, kalau tak darurat satu Malaysia.
Mesti Adi Awang dan kartelnya bersilat sakan.

Awanama berkata...

Gua memang tak pandai menipu
Pabila tipu bibir kelu
Mulut buntu

Awanama berkata...

tengku adnan bukan hanya dihina. kau gagal baca berita ni tt. ni semua agenda jahat dap dan mat sabu nak hapuskan keturunan raja2 melayu yg mulia dari muka bumi ciptaan allah swt. mana mungkin tengku adnan yg dari keturunan tulen raja melaka baham rasuah!? logik ke? jahat laa dap dan mat sabu ni.

Awanama berkata...

jika pru tahun lepas masih juga gerombolan penyamun yang menang,
jangan harap si penyamun menipu tengku ini akan diheret ke mahkamah.
malah semakin bergaya ke sana ke mari tanpa ada rasa malu.

si nazri yang suka menyalak macam bulldog tu mana perginya? kes permit teksi sudah masuk court ka?malaon ini ada anak yang terlibat dalam kes bunuh. senyap saja dia la ni?

ada beberapa ekor malaon yang jaga kementerian tapi duit hilang berjuta pun tak tahu. juga makcik yang nak bela lembu tapi ada kondo bila boleh ulang bicara?

2enjin jet hilang apa pula kesahnya?