Khamis, 9 Mei 2019

PENJUAL AGAMA BERTAMBAH




PENJUAL AGAMA

BERTAMBAH

DI TERENGGANU

50 GLC tutup. Jimat 150juta setahun. Berapa ramai pulak yg hilang pekerjaan? ok, lepas ni suruh diorang jadi ustaz ngajar agama kat surau2 di teganu. amiin. 
on 
GILA RAMAI
Anonymous
on 5/9/19


wow byknya GLC tutup di teganu. lepas ni ramai la anak cucu sedara mara org politik kat sana yg berperang sebab dah takde income. kahkahkah ...errr din ayam kat mana sekarang? senyap jer 
on
 GILA RAMAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/9/19


Yang ni bwu lebai punye kerja rembat duit pakai GLC. Below lg little boy and his family bro TT. Hahahaha... 
on 
GILA RAMAI
Anonymous
on 5/9/19

komen mamat n






-------------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Jual igama melalui GLC .. bila GLC tutup masuk pulak ke surau ..alamat kembong jemaah surau togok air doa ..kismis doa ..kalau lah Saudagar Igama ini boleh dirembat depan odian ..aman dunia.

Awanama berkata...

Aah ini madah berhelah takqusio byk ngagat question marks tak klimak