Sabtu, 1 Jun 2019

CUKONG AKAN JUAL TANAH MELAYU







MALAYSIA 

AWAS WASPADA

AJEN EJEN

CHINA MERAH

MASIH 

BERKELIARAN

AS gesa China henti 

hakis 

kedaulatan negara jiran
AMERIKA Syarikat (AS) memberi amaran kepada China pada Sabtu berhubung tindakan mengancam kedaulatan negara jirannya dan berkata Washington melabur dalam teknologi ketenteraan baru dalam tempoh lima tahun akan datang untuk memastikan Asia stabil.

“China boleh dan sepatutnya mempunyai hubungan kerjasama dengan seluruh rantau ... Tetapi tingkah laku yang menghakis kedaulatan negara lain dan menyemai kesangsian terhadap niat China mesti berakhir,” kata Pemangku Setiausaha Pertahanan AS Patrick Shanahan memberitahu forum keselamatan serantau di Singapura .

Shanahan berkata AS sudah banyak melabur di rantau Indo-Pasifik untuk mengekalkan kuasa dan keupayaan ketenterannya untuk mempertahankan sekutunya di Asia.

Washington dan Beijing bersaing untuk pengaruh di rantau ini di beberapa lokasi seperti Laut China Selatan, Semenanjung Korea dan Selat Taiwan.


PARA CUKONG

BERSEDIA 

UNTUK JUAL 

TANAH MELAYU

PADA 

CHINA MERAH

UNTUK LABA


---------

3 ulasan:

Unknown berkata...

Amerika nak berkhutbah pulak. Bagai mengata dulang paku serpih

Tanpa Nama berkata...

Kalo jual on atok lu & daping la jual yg lu jilat isap telo....aljuburi lagi bijak suntut cipap china doll...lu ju ok dedak cite lapok bebual kote...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

'akan' lagi.