Khamis, 17 Oktober 2019

BERAT MAKIN BERAT






BERAT

BAHAYA

Peralihan kuasa Dr Mahathir-Anwar akan berlaku, kata Chin Tong

SEMUA pemimpin Pakatan Harapan (PH) bersetuju peralihan kuasa antara Dr Mahathir Mohamad dan Anwar Ibrahim akan berlaku antara dua setengah dan tiga tahun selepas gabungan itu memenangi kuasa persekutuan, kata biro pendidikan politik DAP Liew Chin Tong.

Kenyataan pakar strategik kanan DAP itu dibuat susulan sekali lagi berlaku spekulasi hangat antara ahli PH berkenaan rancangan peralihan antara Anwar dan mentornya yang juga sebelum ini musuh sebelum bertukar menjadi sekutu, Dr Mahathir.

Anwar ialah presiden PKR sementara Dr Mahathir pengerusi Bersatu.PKR dan Bersatu adalah sebahagian daripada empat parti sekutu dalam PH yang mengawal kerajaan persekutuan.


MINTA DAP

SOKONG

KAH KAH KAH

NANTI KENA

MAKAN

KUEH PAU DAP

KAH KAH KAH

BERAT BERAT
----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan tempohari hisham2kosong ada minum kopi ngan mat songel ke kat parliament? lepas tuh songel gi indon bawah cover tak dapat hadir pengkebumian Pak Habibie, selepas tidak diundang baruah melayu maka songel picit sikit kerandut DAP supaya bersuara back up dia supaya project songel tidak ketandusan....

songel senantiasa berkira kira tapi sang bertapa di kerusi PM tidak lalai dan senantiasa berjaga jaga. Dalam berjaga jaga sang bertapa membaca peta dimana nak dipasung nya sang songel...

lu ingat siapa lagi bijak? songel belum ada dalam cv dia yang dia telah dapat tewaskan sang guru....songel masih jauh menimba ilmu belum sampai tahap dewa PM....hanya selangkah tangga dibawah yakni TPM.....hhmmmmm!!!

Arymanchino berkata...

Ini lakonan DAP nak pau Mat Songel.Biarkan Mat Songel syok sendiri...