Khamis, 3 Oktober 2019

KARUT PAK ARAB






KARUT PAK ARAB
siapa dah sampai syurga?
 siapa dah sampai neraka? 
siapa bagi tahu ada bidadari? 
siapa siapa siapa 
ini janji kontrak pun boleh silap 
kah kah kah
 on 
TAK SAPA TAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 03/10/19

ini



----------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Syurga Dan neraka tak Di pertikaikan. Bidadari Kira bonus points, tapi tertakluk kpd syarat2, mcm adakah Lu ahli PAS / UMNO. Kalo Lu ahli Amanah / Bersatu Susah sikit sebab entry requirement tinggi. Kalo Lu ahli DAP, langsung takde bonus points. Kalo Lu pengikut TT macam gwa, langsung tak layak. Gwa dengar Kita ni tak Di terima dimana2 pehak . Jangan khuatir, gwa jugak dengar Kita berada Di kedudukan yg lebeh baik daripara ahli PKR, bidadari dia orang kategori gay / lesbian. HeHeHe.