Selasa, 22 Oktober 2019

MAKAN GAJI BUTA







PUKARK

MAKAN

 GAJI BUTA

RASUAH DAH

MULA PANDAI

Ahli Parlimen PH tidak hadir sidang diberi amaran, kata PM

KUALA LUMPUR: Dr Mahathir Mohamad berkata, ahli Parlimen Pakatan Harapan (PH) yang tidak menghadiri sidang Dewan Rakyat sudah diberi amaran ekoran insiden persidangan terpaksa ditangguhkan minggu lalu disebabkan kurang kuorum.

“Kita sudah bincang dengan mendalam dalam Kabinet. Kita dapati menteri kadang-kadang berada di luar negera kerana terlalu banyak mesyuarat peringkat antarabangsa.

“Ahli-ahli Parlimen biasa juga kadang-kadang ada masalah lain. Kadang-kadang mereka ada di dalam bangunan ini (Parlimen), tetapi tidak ada di dalam Dewan Rakyat.

“Jadi, mereka boleh dipanggil dengan menggoncangkan loceng. Kita juga bagi amaran kepada mereka supaya menentukan mereka hadir,” kata beliau di lobi Parlimen hari ini.


SEBUAH NGO

WAJIB 

DITUBUHKAN

KHUSUS JAGA

KEDATANGAN

DI PARLIMEN

UNTUK

BERI LAPORAN

PADA RAKYAT

 BANGKAI MANA

MALAS DATANG

 JANGAN  UNDI

JANGAN DIPILIH

BIAR KALAH

-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cilakak! ahli parlimen patut dibayar gaji harian. Sehari tak hadir parlimen, tak dapat gaji sehari. Cam kerja buruh kasar.

Arymanchino berkata...

Minta TT jaga kat pintu Parlimen dan suruh MPs PH sain kehadiran.Siapa yg ponteng TT kapor dlm blog biar rakyat hentam.Kadir Yasin pun dah suruh hentam melaon2 Menteri PH yg DUNGU..